سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقبال عمومى از برنامه اينترنتى چهارباغ

قرارگرفتن برنامه اينترنتى چهارباغ با موضوع جام جهانى در صدر آمار بازديد برنامه هاى توليدى آپارات ، دست اندرکاران این مجموعه را بر آن داشت که فصل دوم برنامه اينترنتى چهارباغ را بزودی تولید و منتشر کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل ازاداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان، مدير طرح عالى چهارباغ در اين باره گفت: مراحل پيش توليد فصل دوم برنامه اينترنتى چهارباغ با رویکرد رسيدن به يك برنامه تركيبى جذاب و با محتوا محور در حال اجرا است که همزمان با  برگزارى سى و يكمين جشنواره بين المللى فيلم هاى كودكان و نوجوان بر روى سايت آپارات مي رود.

سعيد سهرابي با بيان اين كه فصل اول برنامه اينترنتى چهارباغ با موضوع جام جهانى فوتبال در هشت قسمت روى سايت آپارات رفت، ادامه داد: برنامه اينترنتى چهارباغ به همت مديريت طرح عالى چهارباغ وابسته به شهردارى اصفهان تهيه و توليد و با اقبال عمومى بينندگان مواجه شد و توانسته است در صدر آمار بازديد برنامه هاى توليدى آپارات با موضوع جام جهانى قرار گيرد.

وي اضافه كرد: برنامه اينترنتى چهارباغ گفتگو محور است و با حضور مهمان هاى برجسته و سرشناس با طراحى چالش هاى گفت و گویی متناسب با هر مهمان و استفاده از يك بازيكن ملى پوش فوتبال بانوان به عنوان مجرى طراحی شده است.

مدير طرح عالى چهارباغ با اشاره به جايگاه شبكه هاى مجازى و رسانه هاى همگانى در جامعه امروز، اذعان داشت: هدف از توليد برنامه اينترنتى چهارباغ شناساندن گذر فرهنگى-هنرى چهارباغ عباسى به مخاطبان اصفهانى و غيراصفهانى است. همچنین پیوند شهروندان با چهارباغ از دیگر اهداف است.

سهرابي به برگزاري رویداد عکاسی چهارباغ زشت طی سه مرحله اشاره و اظهار كرد: اولین همپایی گروهی عکاسان اصفهان با عنوان چهارباغ زشت مابین میدان انقلاب و میدان امام حسین(ع) با استقبال بيش از ١٨٠ عكاس برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.