سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای برنامه ارتقای سلامت در محل کار

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: مسئولان ادارات و نهاد‌های شهرستان دیر نسبت به اجرای برنامه ارتقای سلامت در محل کار اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  احمد آخوندی پیش از ظهر شنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دیر با اشاره به برنامه ارتقای سلامت در محل کار اظهار داشت: برنامه ارتقای سلامت در محل کار به فعالیت‌های گفته می‌شود که در محل کار انجام گرفته و از سلامت و رفاه کارکنان حمایت می‌کند.

وی اضافه کرد: این فعالیت‌ها ممکن است بر تغییر رفتار فردی تمرکز داشته و یا ممکن است سطوح سازمانی را هدف قرار دهد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با بیان اینکه اجرای برنامه‌های ارتقای سلامت در محل کار بر حیطه‌های مختلف سلامت متمرکز است، گفت: برنامه‌های ارتقای سلامت در محل کار طیف گستره‌ای از حیطه‌های سلامت همچون تغذیه سالم، فعالیت فیزیکی، مدیریت استرس و ترک سیگار و دخانیات را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی افزود: اجرای این برنامه برای سازمان‌ها و نهاد‌ها دارای مزایا و منافعی است که در مجموع باعث افزایش بازدهی و بهره‌وری، کاهش میزان غیبت، افزایش رضایت کارکنان و کاهش میزان غرامت شغلی می‌شود.

آخوندی ادامه داد: افزایش میزان آگاهی و دانش سلامت، افزایش سلامت و رفاه جسمی و روحی، افزایش رضایت شغلی و روحیه کاری و همچنین اتخاذ شیوه زندگی سالم‌تر نیز از جمله مزایای اجرای این برنامه برای کارکنان ادارات است.

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای برنامه ارتقای سلامت در محل کار ضمن ایجاد محیطی با نشاط و پویا در راستای سلامت کارکنان خود گام برداریم.

انتهای پیام/م

برنامه ارتقای سلامت کارکنان در شهرستان دیر اجرا شود

برچسب ها: اخبار سلامت ، تغذیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.