سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: در راستای مصوبه شورای سلامت شهرستان دیّر، عرضه مواد دخانی در خیابان ساحلی شهر دیر ممنوع می‌شود.

عرضه مواد دخانی در خیابان ساحلی شهر دیر ممنوع می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد آخوندی اظهار داشت: تامین سلامت وظیفه همگانی است و همه دستگاه‌ها و مردم در این زمینه باید به شبکه بهداشت و درمان برای اجرای برنامه‌ها کمک کنند.

وی با اشاره به مصوبه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دیر خاطرنشان کرد: یکی از مصوبات بسیار خوب اولین نشست شورای سلامت در سال ۹۷ بحث ممنوعیت فروش مواد دخانی در خیابان ساحلی دیر بود که گام خوبی در راستای سلامت شهروندان و کاهش عرضه مواد دخانی است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر ادامه داد: خیابان ساحلی در کنار بوستان‌ها، پارک‌ها و ساحل شهر دیر قرار دارد و لازم بود عرضه و دسترسی به مواد دخانی در این خیابان کاهش یابد.

وی با تقدیر از فعالیت خوب و موثر اعضاء شورای سلامت این شهرستان گفت: برای عملیاتی شدن این مصوبه نیاز است که همه ادارات به ویژه شهرداری، اداره صنعت معدن و تجارت، نیروی انتظامی و مجمع امور صنفی با شبکه بهداشت و درمان همکاری داشته تا بتوانیم بخشی از مطالبات سلامتی مردم را فراهم کنیم.

آخوندی تصریح کرد: ایجاد و ارتقای فرهنگ سلامت در گروه همکاری و مشارکت مردم با حوزه سلامت است و شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر از تمامی پیشنهاد‌ها و انتقادات در راستای ارتقا فرهنگ سلامت استقبال می‌کند.

انتهای پیام/م

خیابان ساحلی بندر دیر عاری از دخانیات می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.