سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح جداسازی مصارف فضای سبز از آب شرب

سرپرست شهرداری چادگان گفت: در راستای اجرای طرح آبیاری فضای سبز با آب غیر شرب، بیش از 2 هزار و 500 متر لوله‌گذاری جداسازی آب فضای سبز ازآب شرب انجام شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا سلمانی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح آبیاری فضای سبز با آب غیر شرب، شهرداری چادگان بیش از 2 هزار و 500 متر لوله‌گذاری جداسازی آب فضای سبز با آب شرب را انجام داده است.

وی عنوان کرد: به منظور جلوگیری از کاهش آب شرب در شهر چادگان اجرای طرح جداسازی مصارف فضای سبز شهر چادگان از آب شرب برنامه‌ریزی شد.

 سرپرست شهرداری چادگان بیان داشت: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و منابع آب زیرزمینی و نیز بالا بودن هزینه تولید آب شرب، جداسازی آبیاری فضای سبز از آب شرب شهروندان ضروری بود که این کار در حال انجام است.

وی ادامه داد: برای تدوین این طرح با کارشناسان مربوطه استانی و کارشناسان آبفای شهری شهرستان چادگان مذاکرات انجام شد و هم‌اکنون کارکنان واحد خدمات شهری شهرداری با تمام توان تمرکز خود را در راستای اجرای باکیفیت این پروژه به کار گرفته‌اند.

سلمانی افزود: آب یک مایه حیاتی و مهم برای زندگی بشر است که همه مسؤولان و مردم موظف به‌ صرفه جویی و استفاده بهینه در آب شرب هستند که انتظار داریم همه ارگان‌ها و سازمان‌ها با درج قوانین و نظارت ویژه به این موضوع نهایت اهتمام و تلاش خود را برای خروج کشور از بحران کم آبی انجام دهند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: شهرداری ، وزارت نیرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.