سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رادیو سراسری زیارت رسما آغاز به کار کرد

مراسم افتتاح رسمی رادیو سراسری زیارت و ۲۷۱ پروژه فنی صدا و سیمای خراسان رضوی با حضور دکتر علی عسکری رییس سازمان صدا و سیما آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی در این مراسم گفت: رادیو سراسری زیارت، رادیویی مستقل و سراسری و متعلق به امام رضا علیه السلام است.

محسن نصرپور افزود: رادیو زیارت که مهر پارسال به صورت آزمایشی راه اندازی شد و امروز به طور رسمی افتتاح می‌شود، حاصل سال‌ها پژوهش و برنامه ریزی است.

نصرپور ادامه داد: رادیو زیارت رادیویی ۲۴ ساعته و تخصصی است با هدف توسعه و تقویت اطلاعات مردم در حوزه زیارت راه اندازی می‌شود و روزانه با افراد و قطب‌های فرهنگی و مکان‌های مقدس سراسر کشور ارتباط برقرار می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: تصویری بودن، پرداختن به هنر‌های مذهبی و سنتی و پاسخگویی به شبهات از برنامه‌های کلیدی این رادیو خواهد بود.

نصرپور در بخش دیگری از سخنانش گفت: ارتقاء کمی و کیفی برنامه‌های صدا و سیمای استان‌ها را در سال‌های اخیر شاهد بوده ایم که افزایش مخاطبان و افزایش رضایت آنان از نتایج به دست آمده در این زمینه است.

وی پیشرو شدن رسانه ملی در زمینه فضای مجازی و تقویت جبهه مقاومت در ابعاد رسانه‌ای را از دیگر موفقیت‌های سازمان در سال‌های اخیر برشمرد.

نصرپور اظهار داشت: شبکه محوری و پرداختن به برنامه‌های استانی با هدف حفظ مخاطبان موجود و افزایش آن‌ها به راهبردی اصلی در رسانه ملی تبدیل شده است و باعث شده با وجود رقبایی، چون برنامه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی ، در زمینه مخاطبان تلویزیونی ۳ درصد و در زمینه مخاطبان رادیویی ۲۰ درصد در شبکه استانی افزایش مخاطب داشته باشیم.

انتهای پیام/ف

ندافاضلی

با پیام رییس سازمان صدا و سیما رادیو سراسری زیارت رسما آغاز به کار کرد

برچسب ها: رادیو ، صدا و سیما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.