برای اولین بار ارتباط زنده رادیویی و تلویزیونی با حرم مطهر رضوی بر بستر اینترانت ملی به همت تلاشگران معاونت فنی صدا و سیمای مرکز قم انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛به مناسبت ایام دهه کرامت امکان ارتباط زنده صوتی و تصویری با کیفیت استاندارد بر بستر اینترانت ملی بین حرم‌ مطهر رضوی، حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها و صدا و سیمای مرکز قم فراهم شد.

این یک نوع ارتباط ماهواره ای می باشد که از مزایای ان امنیت بالای سیگنال های ان است.

این ابتکار که به همت تلاشگران معاونت فنی صدا و سیمای مرکز قم انجام شد  وبه وسیله این موفقیت قم توانسته است سیگنال صوتی و تصویری واجرای زنده ویژه برنامه‌ها توسط گروه اعزامی این مرکز و رادیو سراسری معارف از حرم مطهر رضوی را دریافت کند.

همچنین امکان ارسال تصاویر زنده روضه مطهر امام رضا علیه السلام و ضریح مطهر و حرم حضرت معصومه سلام الله علیها به صورت شبانه روزی به همه مراکز صدا و سیما در کشور از همین طریق امکان پذیر شد.

تصاویر زنده ضریح مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در ایام دهه کرامت در نمایشگرهای بزرگ تبلیغاتی حرم مطهر رضوی و همزمان در سایت رضوی تی وی به نشانی www.razavi.tv برای زائرین و مجاورین به نمایش درآمد.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: قم ، ارتباط ، زنده ، حرم ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.