سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۰ روز توقیف در انتظار خودروهای متخلف

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان ۲۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف شدند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  سرهنگ دوم "رضا محمدرضایی"سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت گفت: در اجرای طرح اخیر ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان، ۲۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت بعلت داشتن شیشه دودی بالاتر از میزان مجاز، نداشتن پلاک یا مخدوش بودن آن، همراه نداشتن مدارک و یا به سبب داشتن حکم توقیف، اعمال قانون و به پارکینگ منتقل شدند.

وی با اشاره به دستگیری ۱۴ متهم تحت تعقیب دستگاه قضایی در اجرای این طرح، افزود: با تعامل مناسب پلیس و دستگاه قضایی شهرستان، خودروهای دارای شیشه دودی بالاتر از حد مجاز، فاقد پلاک و پلاک مخدوش و خودروهایی که اقدام به حرکات نمایشی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان می کنند علاوه بر اعمال قانون، به مدت ۲۰ روز توقیف خواهند شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت تصریح کرد: پلیس بنا به وظیفه ذاتی در راستای پیشگیری و کشف جرائم به طور شبانه روزی تلاش می کند اما در این بین لازم است مردم و سایر دستگاه ها نیز ضمن توجه جدی به نقش خود در تولید امنیت، وظایفشان در این حوزه را جدی بگیرند.


انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.