سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهربابک عنوان کرد؛

لزوم توجه به ورزش بانوان در جامعه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهربابک با بیان اینکه نیمی از جامعه شهربابک را بانوان تشکیل می دهند، تأکید کرد: باید با ایجاد بستری مناسب نظیر پارک بانوان و مدیریت صحیح، زمینه را برای حضور بانوان به سمت و سوی ورزش آماده کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ حسین امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهربابک در جلسه شورای بسیج ورزشکاران شهربابک با تأکید بر ضرورت رشد ورزش در جامعه گفت: ما باید به گونه برای جوانانمان در جامعه برنامه ریزی کنیم که آنان تحت تأثیر حربه ها و نفوذ دشمنان قرار نگیرند.

وی با اشاره به اینکه سپاه همه تلاش خود را برای گسترش ورزش داشته، افزود: باید بیش از پیش فرهنگ ورزش را ترویج کنیم.

سرهنگ امیری با بیان اینکه نیمی از جامعه شهربابک را بانوان تشکیل می دهند، تصریح کرد: باید با ایجاد بستری مناسب نظیر پارک بانوان و مدیریت صحیح، زمینه را برای ورزش بانوان بدون هنجارشکنی آماده کنیم.

وی با تأکید بر ایجاد بستر ورزشی برای همه اقشار و سلایق یادآور شد: فضاهای ورزشی باید با شئونات اسلام هماهنگ باشند تا خدایی نکرده با مشکل مواجه نشوند.

میثم پاریزی رئیس اداره ورزش و جوانان شهربابک نیز در این جلسه ضمن بیان گزارشی از وضعیت ورزش شهرستان شهربابک گفت: شهربابک بیش از 30 هیئت ورزشی فعال در حوزه های همگانی، قهرمانی، جانبازان و معلولان، بانوان و روستایی دارد.

وی با اشاره به عناوین مختلف کسب شده در حوزه قهرمانی توسط ورزشکاران این شهرستان افزود: در زمینه ورزش همگانی نیز با هدف ایجاد روحیه نشاط در جامعه، همایش های مختلفی در شهربابک برگزار شده است.

پاریزی رسالت های حوزه ورزش و دستگاه های مربوط به آن را گسترش فضاهای ورزشی در روستاها و شهرها و کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه توسعه سرانه ورزشی و گسترش زیر ساخت های آن از دیگر اهداف ماست، یادآور شد: طی دو هفته گذشته چهار زمین چمن مصنوعی در نقاط مختلف شهرستان افتتاح و ترمیم شد و همچنین قصد داریم برای برخی روستاهای شهرستان نیز سالن ورزشی بسازیم که این امر به توسعه فضای ورزشی شهربابک کمک می کند.

پاریزی با اشاره به اینکه ورزش به عنوان یک نهاد تأثیرگذار در جامعه است، گفت: هدف از ایجاد تشکیل شورای بسیج ورزشکاران پیشبرد اهداف متعالی و فرهنگی حوزه ورزش است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهربابک ضمن گرامیداشت هفته فرهنگ پهلوانی افزود: از جمله افراد مؤثر در جامعه مربیان هستند که تعداد زیادی از نونهالان و نوجوانان زیر نظر آنان آموزش می بینند و رفتار و اخلاق و حتی پوششان بر روی این ورزشکاران تأثیر می گذارد و باید سعی در ترویج فرهنگ پهلوانی در تمامی سطوح ورزشی داشته باشند.

وی تصریح کرد: نباید اجازه دهیم بعضی از بداخلاقی ها در حوزه ورزش سبب شود جایگاه و اعتبار ورزش تنزل پیدا کند و با استفاده از ظرفیت بسیج ورزشکاران می توانیم شاهد ارتقای روح پهلوانی حاکم بر ورزش باشیم.

انتهای پیام/ب

جلسه شورای بسیج ورزشکاران شهربابک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.