سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعال سازی کانون های ورزشی با هدف غنی سازی فعالیتهای اوقات فراغت

معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه، این معاونت در تابستان امسال بیش از 570 کانون ورزشی درون و برون مدرسه ای را با برنامه های متنوع و ویژه در اختیار دانش آموزان قرار داده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه سلمان محمدی معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه، گفت : فعال سازی این کانون های ورزشی با هدف غنی سازی فعالیتهای اوقات فراغت و ارتقای سلامت جسمانی دانش آموزان و همچنین توسعه و ارتقای مهارت های ورزشی و سواد حرکتی آنان صورت گرفته است.
وی گفت : برنامه های ویژه‌ای برای ایام تابستان امسال دانش آموزان از سوی آموزش و پرورش پیش بینی شده و در این راستا در کنار فعالیت های ورزشی مفرح و نشاط آور، برنامه های را با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای کانون های ورزشی در نظر گرفته شده است.
محمدی افزود : فعال سازی کانون های ورزشی درون و برون مدرسه ای علاوه بر اینکه مکمل درس تربیت بدنی است، می تواند تسهیل کننده مسیر ترقی دانش آموزان نیز باشد.
وی یکی از اهداف سند تحول بنیادین را تقویت شایستگی های پایه در میان دانش آموزان دانست و گفت: ورزش این توانایی را دارد که همه اقشار جامعه را در برگیرد و برای آموزش و پرورش هدف اصلی دانش آموز است.
وی افزود : فعال سازی کانون های ورزشی درون و برون مدرسه ای علاوه بر اینکه مکمل درس تربیت بدنی است، می تواند تسهیل کننده مسیر ترقی دانش آموزان نیز باشد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

غنی سازی اوقات فراغت کودکان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.