در استان کرمانشاه 3 هزار و 260 دانش آموز در طرح هجرت سه ثبت نام کرده اند.

شرکت بیش از سه هزار نفردانش آموز کرمانشاهی در طرح هجرترئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : این دانش آموزان در دوره هایی ده روزه در طرح هجرت سه شرکت دارند.

قبادی بصیر با اشاره به اینکه برای انجام بهتر طرح اعتباری به آن اختصاص یافته است  بیان کرد : از سوی سپاه 200 میلیون تومان و 300 میلیون تومان نیز از طرف استانداری و سازمان مدیریت به طرح هجرت سه تخصیص یافته است .

وی افزود : طرح هجرت سه تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  نیز استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش آموزان را از اهداف این طرح عنوان و بیان کرد : کارهای عمرانی ، فعالیت های فرهنگی ، ورزشی و دینی از بخش های طرح دانش آموزی هجرت سه است.

بهشتی راد افزود : برای دانش آموزان برنامه های اردویی نیز در نظر گرفته شده است.

رنجبر فرماندار کرمانشاه نیز  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  با بیان اینکه نوجوانان و جوانان سرمایه های استان و کشور هستند گفت : در تلاش هستیم تا بتوانیم ظرفیت شرکت کنندگان در طرح هجرت سه را افزایش دهیم تا دانش آموزان بیشتری بتوانند فعالیت کنند.

انتهای  پیام/ز

افزایش ظرفیت طرح هجرت در استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.