با رانندگانی که با انجام حرکات نمایشی در سطح شهر، آرامش و سلامت شهروندان را به مخاطره می اندازند برخورد خواهد شد.

شهرام کهریزی مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،گفت:انجام حرکات غیر متعارف با اتومبیل، امنیت اجتماعی و روانی همشهریان را با چالش رو به رو کرده است.
وی گفت:این حرکات مخاطره آمیز که توسط عده ای از جوانان در ساعات پایانی شب در برخی از مناطق شهر کرمانشاه اجرا می شود سبب نوعی دغدغه فکری عمومی و سلب آسایش شهروندان شده است.
کهریزی افزود: این بدعت ناخوشایند علاوه بر خطرات جانی و مالی برای رانندگان، در برخی مواقع باعث وارد شدن خسارت به دیگر شهروندان نیز می شود.
وی افزود: دستگاههای مربوطه نسبت به نصب دوربین های نظارت و کنترل سرعت در مناطق مورد نیاز اقدام و پلیس راهور نیز با اعمال قانون، خودروهایی که در سطح شهر حرکات نمایشی انجام می دهند را توقیف و در صورت تکرار، افراد متخلف را به مراجع قضایی معرفی نمایند.
کهریزی گفت: خانواده ها باید نسبت به رفتار و اعمال جوانان خود نظارت کامل داشته باشند تا از بروز حوادث ناگوار برای آنان و دیگران که عواقب قانونی نیز دارد جلوگیری کنند.
وی گفت: به منظور تخلیه هیجانی جوانان و رانندگان، اداره کل ورزش و جوانان استان با همکاری هیئت اتومبیل رانی طی برنامه زمان بندی مشخص نسبت به احداث و راه اندازی پیست اتومبیل رانی در مکانی مناسب در خارج از شهر کرمانشاه اقدام نماید تا این افراد با برنامه ریزی مطلوب و آموزش مناسب در اوقات فراغت از پیست مذکور استفاده نمایند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

خانواده ها باید نسبت به رفتار و اعمال جوانان خود نظارت کامل داشته باشند

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.