سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۴۴ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از شناسایی ۴۴ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ جلسه بررسی نقاط پر تصادف محور‌های مواصلاتی استان آذربایجان غربی با حضور معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، جانشین فرمانده پلیس راه، رئیس مدیریت بحران اداره کل راه و شهرسازی و رئیس اداره ایمنی و ترافیک برگزار شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در این جلسه از شناسایی و معرفی ۴۴ نقطه پرحادثه در جاده‌های آذربایجان غربی خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۴ نقطه پر تصادف به عنوان نقاط اولویت دار مورد مطالعه قرار گرفت و ۱۰ نقطه پرخطر برای اصلاح تصویب شد و علاوه بر این نقاط ۲۵ نقطه نیز جهت بررسی و اقدام در دستور کار قرار دارد.
 
ارسلان شکری افزود: علاوه بر نقاط مذکور ۲۳ نقطه پرحادثه دیگر که مستعد تصادف و حادثه هستند نیز به صورت میان مدت و از طریق آشکارسازی و نصب علائم ایمن سازی می‌شوند که در صورت تامین اعتبارات ملی و استانی، جهت رفع کامل آن‌ها اقدام خواهد شد.

شکری یادآور شد: براساس تفاهم نامه فی مابین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و استانداری مقرر گردیده است که اعتبار مورد نیاز جهت رفع نقاط پرحادثه به صورت سهم ۵۰ درصدی توسط این دو نهاد تامین شود.
 
انتهای پیام/م
 

بررسی و تصویب ۳۵ نقطه پرتصادف در آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.