رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکاب از اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برای لکه گیری و روکش آسفالت محور‌های ارتباطی این شهرستان خبر داد.

کاظم پاشایی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکاب  در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ به انجام عملیات راهداری در محور‌های اصلی و فرعی شهرستان تکاب  به طول ۱۳۵ کیلومتر و راه‌های روستایی به طول ۳۷۰ کیلومتر اشاره کرد و افزود: در حوزه استحفاظی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تکاب ۳۰ کیلومتر عملیات خط کشی انجام گرفته است.

وی تصریح کرد:امسال جهت اجرای طرح‌های لکه گیری و روکش آسفالت در محور‌های ارتباطی شهرستان تکاب ۲۰۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است که ۱۲۰ میلیارد ریال از محل منابع استانی و ۸۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی تامین می‌شود.
وی ادامه داد: محور تکاب – تخت سلیمان – دندی یکی از طرح‌هایی است که در دوبخش عملیاتی می‌شود که بخش اول آن با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال با انتخاب پیمانکار در حال اجراست و بخش دوم با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در حال مراحل انتخاب پیمانکار است.
به گفته این مقام مسئول محور تکاب – شاهین دژ به طول بیش از ۴۰ کیلومتر و با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال هم در مرحله انتخاب پیمانکار است و به زودی عملیات اجرایی آن از هر دو سمت شهرستان‌های شاهین دژ و تکاب آغاز خواهد شد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تکاب در مورد لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های روستایی این شهرستان نیز عنوان کرد: محور تکاب – قینرجه با اعتبار ۵ میلیارد ریال و محور تکاب – کرفتو با اعتبار ۶/۴ میلیارد ریال در مرحله انتخاب پیمانکار برای اجرای لکه گیری و روکش آسفالت قرار دارد.
پاشایی از خرید و تحویل یک دستگاه لودر به ارزش ۲ میلیارد ریال در سال ۹۶ و یک دستگاه سواری کمک دار به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال به این اداره در سال جاری خبر داد و گفت: برای تعمیر و نگهداری ۱۸ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری این اداره هزینه‌ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال انجام گرفته است.

انتهای پیام/ح


بهسازی محور‌های ارتباطی تکاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.