سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس کشور مطرح کرد؛

ثبت آزاد سازی مهران در تقویم ملی

رئیس بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس کشور با بیان اینکه پیگیر ثبت آزاد سازی مهران در تقویم ملی هستیم گفت: در آینده ای نزدیک نیز باغ موزه دفاع مقدس در ایلام افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;سردار بهمن کارگر با اشاره به اینکه در 15 استان کشور موزه دفاع مقدس داریم اضافه کرد: امسال 6ثبت آزاد سازی مهران در تقویم ملی موزه دیگر در مراکز استان ها راه اندازی می شود که در دهه مبارک فجر موزه دفاع مقدس ایلام به بهره برداری می رسد.

وی همچنین با اشاره به اینکه در حوزه دفاع مقدس تا سال 93 تنها 700 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در کشور به چاپ رسیده بود اظهارکرد: این تعداد کتاب از سال 93 تاکنون به بیش از 2 هزار عنوان کتاب رسیده است.

سردار کارگر بیان کرد: برنامه این بنیاد، نشر ارزش های دفاع مقدس و حمایت از نویسندگان و راویان دفاع مقدس است که در هر استان سالانه حداقل باید 30 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس منتشر شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه در حدود 2 هزار یادمان دفاع مقدس در کشور 9 هزار شهید گمنام دفن هستند ادامه داد: استان ایلام در حوزه دفاع مقدس بکر است و برنامه داریم که کاروان های راهیان نور در استان ایلام بیشتر حضور داشته باشند.

انتهای پیام/ د

پیگیری ثبت آزاد سازی مهران در تقویم ملی

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.