سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی:

شرکت‌های حمل و نقل کالا باید در پایانه اعلام بار مستقر شوند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: تمامی شرکت‌هایی که در بحث کالا فعالیت دارند باید در پایانه اعلام بار مستقر شوند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛عبدالحسین علی اکبری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در  نشست هم اندیشی مدیریت اعلام بار در ارومیه ضمن برشمردن مطالبات و خواسته‌های رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل کالا بویژه مشکل حق بیمه و افزایش کرایه حمل کالا گفت: دولت ۵۰ درصد حق بیمه رانندگان را تقبل و افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه‌ها را نیز ابلاغ کرده و با عنایات دولت محترم بیمه بازنشستگی و افزایش مستمری هم که از مطالبات رانندگان  بود، افزایش یافته است.

عبدالحسین علی اکبری بااشاره به افزایش نرخ لاستیک و سایر لوازم یدکی گفت: با تصمیم دولت وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف شده است تا ارز دولتی در اختیار وارد کنندگان لوازم یدکی قرار دهد یا مواد اولیه مورد نیاز تولیدکنندگان داخلی را تامین نماید.

وی ادامه داد: مشکلات مطروحه از سوی فعالان حمل و نقل کالا مورد توجه قرار گرفته و مقرر شده است شرکت‌های حمل و نقل فعالیت‌های حمل و نقلی خویش را در قالب مشارکت در اعلام بار ادامه دهند تا با تمرکز رانندگان در یک محل از پراکندگی ایشان جلوگیری شود و از سویی دیگر برخی از مشکلات و مطالبات رانندگان از جمله بحث تامین بار، کرایه حمل و کمیسیون شرکت‌ها به صورت مستمر و جدی رسیدگی شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: تمامی شرکت‌هایی که در بحث کالا فعالیت دارند باید در پایانه اعلام بار مستقر شوند.

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی هم در این نشست خواستار جدیت بیشتر در انجام بهینه امور و به صفر رساندن تخلفات در این بخش شد و گفت: تخلفات احتمالی شرکت‌ها و رانندگان به صورت آنلاین بررسی شده و با رانندگان خاطی با جدیت کامل برخورد خواهد شد.

جعفر محمد زاده با اشاره به ارزیابی عملکرد هر هفته به تعداد ۱۰ شرکت حمل و نقلی افزود: شرکت‌ها جهت صدور بارنامه موظف به انجام کار در دفاتر مرکزی خود هستند و در غیراینصورت متخلف شمرده می‌شوند.

در پایان جلسه رانندگان، نمایندگان و مسئولین شرکت‌های حمل و نقل کالا درخصوص چگونگی عملیاتی شدن اهداف مورد نظر و تسهیل سازی فضای انجام کار به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

انتهای پیام/م

 

نشست هم اندیشی مدیریت اعلام بار در ارومیه برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.