سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجرای جنایتی مرموز در هند

پلیس دهلی‌نو روز یکشنبه اجساد یازده نفر از اعضای یک خانواده را درحالیکه از سقف آویزان شده بودند، پیدا کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  شبکه تلویزیونی ای پی تی ان، پلیس دهلی نو -پایتخت هند- اعلام کرد روز یکشنبه یازده جسد را در خانه ای در شرایطی مرموز پیدا کرده است که چشمان ده تن از آنها بسته و از سقف خانه آویزان شده بودند.

وینیت کومار، افسر پلیس هند اعلام کرد قربانیان اعضای یک خانواده بودند و بیشتر آنها در یک خانه در روستای بورای در بخش شمالی دهلی نو زندگی می کردند.

کومار گفت پلیس در حال انجام تحقیقاتی در این باره است که آیا قربانیان -که شامل چهار مرد، سه زن و چهار دختر می شوند- خودکشی کرده اند یا این که کشته شده اند. او افزود هیچ یادداشتی در ارتباط با خودکشی در محل حادثه پیدا نشده است.

وی افزود هیچ نشانه‌ای از اصابت گلوله به اجساد قربانیان وجود ندارد و همچنین هیچ نشانه‌ای از ورود با زور به این خانه مشاهده نمی شود.

یک مقام پلیس که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد این ده جسد که با تکه ای پارچه چشمانشان پوشانده شده بود در حالی پیدا شدند که از یک میله آهنی -که از آن برای تهویه هوا در حیاط خانه استفاده می شد- آویزان شده بودند و این در حالی است که جسد یک زن هفتاد ساله بر روی کف خانه قرار داشت.

روزنامه هندوستان تایمز گزارش داد اعضای این خانواده به مدت بیش از دو دهه در این خانه زندگی می کردند.

گفته می شود این خانه به یک تاجر تعلق داشت. این روزنامه اعلام کرد در حدود ساعت هشت صبح روز یکشنبه، یکی از همسایگان متوجه شد در خانه باز است و این ده نفر در آن به این شکل قرار گرفته اند.

او سپس پلیس را در جریان قرار داد. کومار در گفتگو با خبرنگاران گفت: "پلیس هنوز نمی تواند در ارتباط با این اتفاق نتیجه گیری کند."

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.