سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نرخ جدید شهریه مهد‌های کودک استان قزوین

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان قزوین از افزایش ۱۲ تا ۲۲ درصدی شهریه مهد‌های کودک بر اساس درجه بندی و ارتقای کیفیت خدمات آن‌ها خبر داد.

بهاره رحمانی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ افزود: شهریه مهد‌های ۲ تا ۶ سال، دوازده درصد و مهد‌های ۴ ستاره دارای ظرفیت گروهی شیرخوار، ۲۲ درصد افزایش یافته است.

رحمانی اضافه کرد: شهریه مهد‌های کودک بدون احتساب هزینه صبحانه و ناهار است و تا ده روز آینده ابلاغ می‌شود.

به گفته معاون امور اجتماعی بهزیستی استان، هزینه صبحانه ۱۵ هزار تومان و ناهار ۸۰ هزار تومان است.

رحمانی گفت: مهد‌های کودک می‌توانند شهریه سالیانه را به صورت ماهیانه، فصلی و یا یک جا و با توافق والدین به نحو دیگری دریافت کنند و در صورت انصراف کودک از دریافت خدمات، مهد کودک فقط مجاز به دریافت شهریه آن ماه به صورت کامل است و شهریه ماه‌های بعد باید بازگردانده شود.

وی اضافه کرد: هر مهد کودک تمام وقت از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۵:۳۰ می‌تواند با بکارگیری مربیان دارای مهارت و کارت مربیگری از مراجع ذیصلاح حداکثر ۵ فعالیت را به کودکان ارائه کند.

به گفته معاون امور اجتماعی بهزیستی استان، اجرای بیش از یک فعالیت فوق برنامه در هر روز ممنوع است.

رحمانی افزود: هزینه هر فوق برنامه جداگانه دریافت می‌شود و به میزان ۱۰ درصد از شهریه ثابت است.

وی افزود: شرکت کودکان در هر یک از فعالیت‌های فوق برنامه کاملاً اختیاری است و باید با رضایت کتبی والدین و مطابق با قرارداد بین والدین و مهد کودک باشد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان از والدین خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، از طریق سامانه پیامک ۳۰۰۰۰۱۲۳۳۳ به سازمان بهزیستی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

افزایش نرخ شهریه مهدهای کودک در قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.