معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار قزوین گفت: جهاد دانشگاهی نتایج طرح‌های پژوهشی را در اختیار مدیران قرار دهد تا در توسعه استانی و کشوری کارساز و موثر باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ علیرضا آشناگر معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار در نشستی با رئیس جهاد دانشگاهی قزوین افزود: اقدامات پژوهشی و تحقیقاتی خوبی در این مرکز انجام می‌شود، ولی اگر نتایج آن در اختیار مدیران قرار گیرد تصمیم گیری‌ها ملی و استانی با تکیه بر یافته‌های علمی موثرتر خواهد بود.

آشناگر اضافه کرد: جهاد دانشگاهی با ظرفیتی که در اختیار دارد، باید پژوهش‌های مختلفی را با هدف ارایه راهکار برای پیشگیری و کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی انجام دهد.

وی ادامه داد: از طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی در حوزه تحول اجتماعی استقبال می‌کنیم و برای اجرایی شدن این پروژه‌ها نیز اعتباراتی تخصیص یافته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: جهاد دانشگاهی می‌بایست با دستگاه‌های خدماتی و امدادی مانند کمیته امداد و بهزیستی همکاری و تعامل بیشتری داشته باشد تا در حوزه‌های درمانی و پژوهشی نیز جمعیت بیشتری را در استان ارایه دهند.

آشناگر در ادامه بر لزوم همکاری جهاد دانشگاهی با دستگاه‌های نظارتی تاکید کرد و افزود: این مجموعه می‌تواند در کارگروه اجتماعی استانداری حضور یابد تا از مسائل و معضلات موجود  مطلع شود .

انتهای پیام/

نشست معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار با رئیس جهاد دانشگاهی قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار