سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴ پزشک متخصص جذب بیمارستان امام هادی (ع) دیر شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: چهار پزشک متخصص تمام وقت جذب بیمارستان امام هادی (ع) دیر شدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد آخوندی صبح پنجشنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دیر اظهارداشت: استاندار بوشهر در بازدید از بیمارستان امام هادی (ع) دیر جهت تسریع در تکمیل و رفع مشکلات این بیمارستان قول پرداخت ۱۵ میلیارد ریال از مطالبات پیمانکار دادند که خوشبختانه این مسئله محقق و بسیاری از مشکلات بیمارستان مرتفع شد.

وی با اشاره به خدمات ارایه شده در بیمارستان امام هادی (ع) دیر گفت: از زمان بهره‌برداری از این بیمارستان بیش از ۴۱ هزار ویزیت توسط پزشکان فعال در این بیمارستان صورت گرفته است که این بخشی از توان این مجموعه است و انتظار می‌رود مردم خدمات درمانی خود را از این بیمارستان دریافت کنند.

وی افزود: قطعا مراجعات مردم به بیمارستان و دریافت خدمات از آن می‌تواند در افزایش ماندگاری و جذب پزشکان تاثیر مثبت داشته و گام‌های بعدی توسعه آن در زمان کوتاه‌تری برداشته شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: در این مدت موفق شدیم ۴ پزشک تمام وقت داخلی، بی‌هوشی، اطفال و زنان جذب کنیم ضمن اینکه با به کارگیری تعدادی از پزشکان متخصص پاره وقت نیز توانستیم خدمات تخصصی به مراجعه کنندگان ارایه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: پزشکان متخصص فعال در بیمارستان امام هادی (ع) دیر از پزشکان مجرب هستند که در بیمارستان‌های بزرگ کشور نیز تجربه طبابت دارند.

آخوندی گفت: مقدمات راه‌اندازی بخش اطفال بیمارستان با فعالیت پزشک متخصص در حال انجام است و ان‌شاالله به زودی این بخش نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/م

بخش بستری اطفال افتتاح می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.