سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور وزیر بهداشت؛

بررسی خدمات بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) و کلینیک سرطان شناسی بوانات

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در ادامه سفر امروز خود به فارس، با حضور در شهرستان بوانات، از خدمات سلامت در این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هاشمی وزیر بهداشت، پس از شهرستان آباده و بهره برداری از چند خدمت جدید سلامت در این شهرستان، عازم شهرستان بوانات شد.

وزیر بهداشت در این شهرستان، در بازدید از از بیمارستان ۳۲ تخت خوابی حضرت ولیعصر (عج)، روند ارائه خدمات را مورد بررسی قرار داد.

این بازدید با حضور در بخش‌های اتفاقات، رادیولوژی، بستری زنان و مردان و گفتگو با بیماران و همراهان آنان انجام شد.

بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بوانات با قدمت ۲۵ ساله، دارای خدمات تخصصی جراحی عمومی، زنان و زایمان، اطفال، چشم پزشکی، سونوگرافی، ماموگرافی، رادیولوژی و opg، همچنین بخش‌های داخلی، قلب، کولیز، دیالیز، آزمایشگاه، اتاق عمل، زایشگاه، اتفاقات، بیهوشی، ccu بستری مردان و زنان است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه از کلینیک سرطان شناسی این شهرستان، به عنوان خدمتی دیگر از طرح تحول نظام سلامت، بازدید کرد.

کار ساخت این کلینیک با زیربنای ۵۷۶ متر مربع و یک میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی، به عنوان یکی از بسته‌های خدمتی طرح تحول نظام سلامت، از آبان سال ۹۴ آغاز و پایان سال ۹۶، به پایان رسید.

این کلینیک با ارائه خدمات کولونوسکوپی، کلوپوسکوپی، ماموگرافی و سونوگرافی در زمینه تشخیص اولیه سرطان، به مردم شمال فارس، ارائه خدمت می‌کند.

شهرستان بوانات واقع در شمال شرقی فارس، با مساحت چهار هزار و ۸۴۷ کیلومتر مربع و جمعیت پنجاه هزار و ۴۱۸ نفر، شامل سه بخش مرکزی، مزایجان و بخش سرچهان، است که دارای هشت مرکز بهداشتی درمانی، ۲۹ خانه بهداشت و چهار پایگاه اورژانس است.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: وزیر بهداشت ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۵۲ ۰۷ تير ۱۳۹۷
خدا خیرشون بده