پروژه بیمارستان خیر ساز قلب و عروق آباده و پروژه بیمارستان کوار در سفر وزیر بهداشت، درمان آموزش پزشکی به بهره برداری خواهد رسید.

رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: توجه به اهمیت موقعیت جغرافیایی شهرستان آباده و نیاز به ارائه خدمات قلب و عروق به بیماران شمال استان، همت خیرین آباده را بر آن داشت تا با نظارت مجمع خیرین و موافقت و حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصمیم ساخت مرکز بیمارستانی جراحی قلب و عروق آباد را با کلنگ زنی عملیاتی کنند.

وی افزود: عملیات احداث این مرکز درمانی از سال ۸۸ با زیربنای ۳۶۲۰ متر در ۳ طبقه آغاز شد این مرکز شامل درمانگاه قلب، اورژانس، سی سی یو قلب، آی سی یو، جراحی قلب، آنژیو گرافی و بخش بستری است که هم اکنون مراحل ساخت آن به همت خیرین به پایان رسیده است.

رامجردی ادامه داد: با بهره وری از این مرکز امید است شاهد کاهش آمار مرگ و میر بر اثر بیماری‌های قلبی و عروقی در منطقه شمال استان و شهر‌های نزدیک در نزدیک در استان‌های همجوار باشیم.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت با اشاره به اینکه پروژه بیمارستان خیرساز کواد همچون پروژه بیمارستان قلب و عروق آباده با تلاش‌های فراوان خیرین و پیگیری مجمع خیرین تامین سلامت و مشارکت دانشگاه پس از ۱۰ سال در آستانه افتتاح است، افزود: ساخت این بیمارستان از سال ۸۸ به مدت دو تن از بانوان نیکوکار سرکار سرکار خانم ناهید و زهرا جوکار با اهدای ۳۶ هزار مترمربع زمین و هزینه ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در مرحله بهره‌برداری است.
انتهای پیام/ر

افتتاح دو طرح خیر ساز در استان فارس

برچسب ها: وزیر بهداشت ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار