سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوتنامه سامسونگ برای مراسم رونمایی رسمی Galaxy Note 9 +عکس

شرکت سامسونگ برای علاقمندان به شرکت در مراسم رونمایی رسمی Galaxy Note 9 دعوتنامه‌ رسمی فرستاد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم Unpacked  سامسونگ قرار است روز 9 آگوست (18 مرداد)، در نیویورک آمریکا برگزار شود به همین منظور سامسونگ  برای علاقمندان به شرکت در این مراسم دعوتنامه‌ رسمی فرستاد. طبق شنیده‌ها  Galaxy Note 9 ستاره این مراسم خواهد بود.

شنیده شده گوشی جدید سامسونگ  از نظر طراحی بدنه، بدون تغییر نسبت به نسخه‌های قبل است و همانطور با جلوه‌ای زیبا به کار خود ادامه  خواهد داد، به عنوان مثال اسکنر اثر انگشت قرار است زیر دوربین باشد به طوری که دوربین را لکه‌دار نکند.

برای نسخه‌های ارائه شده در بازارهای اروپا، آفریقا و خاورمیانه پردازنده‌های Exynos 9810 Octa تعبیه شده‌اند در حالی که پردازنده‌های گوشی‌های ارائه شده در بازارهای آمریکا با پردازنده اسنپدراگون 845 تولید و در این بازارها عرضه می‌شوند. شایعاتی مبنی بر تولید این دستگاه‌ها با حافظه 512 گیگابایتی شنیده می‌شد که احتمال آن بسیار کم است و باید انتظار حافظه‌های معمولی 64، 128 و 256 گیگابایتی به همراه رم حداقل 6 گیگابایتی را داشت. قلم این نسخه از پرچمدار سامسونگ نیزاحتمالا با تغییراتی همراه خواهد بود.

در هر صورت باید توجه داشت که این خبرها در حد شنیده‌هاست و باید تا روز معرفی رسمی انتظار کشید تا ویژگی‌های حقیقی Galaxy Note 9 برای ما رو شود.

انتهای پیام/

زمان معرفی رسمی Galaxy Note 9 مشخص شد +عکس

بیشتر بخوانید:

معرفی ۳۰ چهره جدید برای ساعت‌های سامسونگ +تصاویر

ماه آینده 6 گوشی سامسونگ اندروید 8 را دریافت می‌کنند

مقایسه دو پرچمدار رقیب، Galaxy S9 و iPhone X +تصاویر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.