سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی طرح‌های اشتغال زایی به بانک‌های جهرم

۱۳۵ طرح اشتغال زایی به بانک‌های شهرستان جهرم معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه جهرم در نشست کارگروه اشتغال شهرستان جهرم با اشاره به اینکه ۱۳۵ طرح اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۹۲۰ میلیارد ریال به بانک‌ها معرفی شده اند گفت: یک هزار و ۴۰۰ طرح اشتغالزایی فراگیر روستایی در این طرح‌ها پیش بینی و به منظور دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده اند.

وی با بیان اینکه تعداد کل طرح‌های معرفی شده از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به بانک‌ها به منظور دریافت تسهیلات ۹۰ طرح بوده‌است، افزود: طرح‌های روستایی و عشایری با اعتباری افزون بر ۴۷۰ میلیارد ریال با اشتغال‌زایی ۸۰۰ نفر پیش‌بینی شده‌است.

فرماندار ویژه جهرم در خصوص طرح‌های اشتغال‌زایی فراگیر نیز بیان کرد: تعداد طرح‌های معرفی شده از محل اشتغال فراگیر ۴۵ طرح با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۶۴۸ نفراست.

صحرائیان تصریح کرد: جهاد کشاورزی با تعداد ۶۹ طرح اشتغال روستایی و ۱۵ طرح فراگیر بیشترین درخواست ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی را داشته است.
فرماندار ویژه جهرم ادامه داد: اداره صنعت، معدن و تجارت ۷ طرح روستایی و ۱۸ طرح فراگیر، میراث فرهنگی ۱۴ طرح روستایی و ۴ طرح فراگیر، در حوزه ورزش و جوانان ۲ طرح فراگیر، آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی هرکدام یک طرح فراگیر، و راهداری و حمل و نقل ۲ طرح فراگیر داشته‌اند.

وی خواستار نظارت بر عملکرد سرمایه‌گذار تا پایان طرح شد و اضافه کرد: کمیته فنی و اعضای کارگروه شهرستان باید تا پایان کار با سرمایه‌گذار همراه شوند و بانک پس از اعطای تسهیلات خود را از وام گیرنده جدا نداد.

صحرائیان اظهار کرد: باید بر عملکرد سرمایه‌گذار بعد از دریافت وام نظارت کرد تا میزان اشتغال‌زایی مشخص و وام دریافت شده در جای دیگری هزینه نشود.
انتهای پیام/ت

معرفی ۱۳۵ طرح اشتغال زایی به بانک‌های جهرم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.