سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۱۳۰۰ زائر از میاندوآب به اردوهای راهیان نور شمال غرب کشور

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب از اعزام نزدیک به یک هزار و ۳۰۰ نفر از میاندوآب به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور در قالب کاروان های راهیان نور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ سرهنگ عباسفام  جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب  در جلسه هماهنگی اعزام کاروان های راهیان نور در میاندوآب گفت: بر اساس سهمیه ابلاغی امسال یک هزار و ۳۰۰ نفر به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام می شوند.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: این تعداد زائر در قالب شش کاروان از نیمه اول مرداد ماه و بر اساس جدول زمانبندی در این اردوی یک روزه، از مناطق عملیاتی شمال غرب بازدید می کنند.
وی با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال نفوذ فرهنگی هستند، اظهار کرد: اردوهای راهیان نور یکی از کارهای ارزشمند فرهنگی در کشور هست که تاثیرات مثبت و خوبی بر روی قشر جوان و نوجوان دارد.
عباسفام تصریح کرد: کاروان های راهیان نور فرصت مغتنمی برای آشنایی با ایثارگری ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بوده و آشنایی با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام ، عهد و پیمان دوباره با شهدا و آرمان های آن عزیزان، مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمنان و انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مکتب و دین از جمله اهداف این اردوهاست.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: باید با تلاش و همکاری همه دستگاه های اجرایی و اداری، کار اعزام و اجرای اردوهای راهیان نور به نحو احسن و شایسته انجام گیرد.
انتهای پیام/ح


اعزام بسیجیان میاندوآب به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور

برچسب ها: دفاع مقدس ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.