سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش مؤثر رسانه‌ها در فرهنگسازی مصرف بهینه آب

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رسانه‌ها نقش اثرگذاری در فرهنگسازی مصرف بهینه آب دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی در نشست با صدیقه ببران مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو در شهرکرد با تأکید بر لزوم توجه بیش از پیش به موضوع صرفه جویی و مدیریت مصرف آب گفت: رسانه‌ها نقش اثرگذاری در فرهنگسازی مصرف بهینه آب دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه آب منبعی برگشت ناپذیر است باید همه مسئولان نسبت به اهمیت آن حساس باشند و برای جلوگیری از هدر رفت این منبع ارزشمند راهبرد‌های عملی ارائه دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری، فرهنگسازی و تأثیر بر افکار عمومی را امری مهم در مصرف بهینه آب دانست و اضافه کرد: رسالت رسانه‌ها در تمام موضوعات اجتماعی از جمله فرهنگسازی مصرف بهینه آب و منابع انرژی بسیار سنگین است.

عباسی ادامه داد: شناخت چالش‌های واقعی آب در کشور و استان به عنوان یک رسالت همگانی کمک خواهد کرد تا برای بحران کم آبی برنامه ریزی و تصمیم گیری‌های بهتری صورت گیرد.

وی با تأکید بر بهره گیری از دستاورد‌های حوزه دانش بنیان در بخش کشاورزی و استفاده از روش‌های نوین مصرف برای پیشگیری از هدر رفت آب افزود: اقناع مردم نیازمند کار مطالعاتی است و باید با ارائه نتایج مطالعات و مشخص کردن اولویت‌ها، در حوزه آگاهی بخشی و فرهنگسازی تلاش شود.

انتهای پیام/خ

شناخت چالش‌های واقعی آب یک رسالت همگانی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.