سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره خیرین مدرسه ساز در شیراز

بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز با حضور جمعی از خیرین در شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل تبادار استاندار فارس در این مراسم با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز به آینده مملکت می‌اندیشند، گفت: اگر بخواهیم زمینه پیشرفت و توسعه را در کشورمان به تمام معنا تفسیر کنیم بایستی به نظام آموزش و پرورش توجه جدی داشته باشیم.

وی افزود: توانایی در دانایی است و دنیا دانایی را مهمترین سرمایه هرجامعه قلمداد کرده است.

تبادار اظهارداشت: در استان فارس ۲۰ درصد مدارس توسط خیرین ساخته شده و این نشان دهنده این است که اندیشه نوع دوستی در این استان جاری است.

موصلی رییس سازمان نوسازی مدارس فارس هم در این مراسم اظهار داشت: ۲۵ درصدمدارس فارس نیاز به بازسازی دارند.

وی افزود: خیران در سال گذشته بیش از ۴۷ میلیارد تومان در امر مدرسه سازی مشارکت کردند و معادل همین رقم را هم دولت کمک کرد که ۴۳ مدرسه ساخته و تحویل شد.

موصلی ادامه داد: دولت درسال جاری با تخصیص ۱۰۰ درصد بودجه مصوب در امر نوسازی مدارس سعی خواهد داشت تا مدارسی که نیاز به تخریب و بازسازی دارند را تخریب و بازسازی کند.

رییس سازمان نوسازی مدارس فارس بیان کرد: خیران تعهد کرده اند تا درسال ۹۷ حدود ۸۰ میلیارد تومان در امر مدرسه سازی کمک کنند.
انتهای پیام/ر

خیرین مدرسه ساز به آینده مملکت می‌اندیشند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ندا
۲۱:۴۵ ۱۸ مهر ۱۳۹۸
بنده ندا پولادیان معلم روستای کرکویه در 20 کیلومتری شهرستان قیرکارزین استان فارس هستم آنجا حتی کولر هم کلاس ها ندارد و خیلی گرم هست و حداقل کلاس ششم نیازمند تخته هوشمند است شدیدا اگر خیری حاضر به کمک به ما باشد خیلی مچکر میشم واقعا شرایط سختی را تحمل میکنیم و هیچکی نیست کمک کنه و واقعا اونجا با وجود مهر ماه فوقالعاده گرم و هم من هم دانش آموزان کلافه میشویم و میزان یادگیری پایین میآید مچکر از شما