الناز ظهرابی دانش آموز کواری گوشواره خود را برای ساخت مدرسه هدیه داد.

رضا عبیدی رییس آموزش و پرورش شهرستان کوار در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: در قالب طرح مشارکت ۵۰ درصدی دانش آموزان و فرهنگیان کوار در ساخت یک واحد آموزشی در این شهرستان، یکی از دانش آموزان کواری، گوشواره خود را برای ساخت مدرسه هدیه داد.

وی بیان کرد: یکی از پروژه‌های نوسازی شهرستان کوار، احداث آموزشگاه ۱۲ کلاسه خشت‌های بهشتی است که برای ساخت آن با زیر بنای ۱۳۰۰ متر مربع، هزینه‌ای بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

وی افزود: ۵۰ درصد هزینه ساخت این واحد آموزشی توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تامین و ۵۰ درصد باقی مانده نیز از محل کمک‌های دانش آموزان و فرهنگیان و سایر خیرین این شهرستان تامین خواهد شد.

عبیدی اظهار کرد: در جذب کمک‌های دانش آموزی برای این پروژه، الناز ظهرابی دانش آموز پایه سوم از دبستان شهید نعمتی کوار، در اقدامی تحسین برانگیز و خداپسندانه، با فروش گوشواره خود در ساخت آموزشگاه خشت‌های بهشتی مشارکت کرد.

وی یادآور شد: فاز اول این آموزشگاه شامل ساخت فنداسیون و ستون‌های طبقه اول پایان یافته و وارد فاز دوم شده است.

عبیدی گفت: این دانش آموز پس از این که با طرح نوسازی آموزشگاه خشت‌های بهشتی آشنا شد، تصمیم گرفت با فروش گوشواره خود و اهدا پول آن به مبلغ ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال، در این کار نیک مشارکت کند و از همین سن در کار‌های خیر سهیم باشد.

گفتنی است این آموزشگاه در سی متری ارتش، واقع در خیابان شهید ظهرابی کوار قرار دارد و شماره حساب ۰۲۲۱۸۰۷۰۷۴۰۰۷ نزد مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان کوار، آماده دریافت کمک‌های دانش آموزان، فرهنگیان وسایر خیرین در این امر خداپسندانه است.
انتهای پیام/ر

مشارکت دانش آموز فارسی در ساخت مدرسه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار