سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی کارون

مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان کارون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عزیز مزرعه، رئیس اداره آموزش و پرورش کارون در این مراسم به نقش بسیج دانش آموزی در شکل گیری روحیه جمعی و خودباوری در بین دانش آموزان اشاره کرد و بیان داشت: ارتباط تنگاتنگی بین بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش کارون در زمینه های فرهنگی، تربیتی و سازندگی وجود دارد.

وی با تقدیر از فعالیت های محمد سواری، فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی کارون در مدت فرماندهی در این حوزه بسیج اظهار کرد: از طرف فرهنگیان و دانش آموزان کارون از تلاش های وی که همواره در کنار آموزش و پرورش در همه صحنه ها حضور فعالی داشتند تشکر کرده و برای حسن پورضمیر، به عنوان فرمانده جدید حوزه بسیج دانش آموزی کارون آرزوی موفقیت دارم.

مزرعه با بیان اینکه فعالیت های سپاه شهرستان کارون نشان دهنده در اولویت بودن آموزش و پرورش در برنامه های این نهاد ارزشمند است، اذعان داشت: ناحیه مقاومت بسیج حضرت اباالفضل (ع) در برنامه های مختلف از قبیل ساخت مدارس، راهیان نور و برنامه جانبی دیگر هماهنگی و حمایت بسیار مطلوبی از آموزش و پرورش کارون داشته است.

سرهنگ عادل برشه بختیاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کارون در این مراسم، آموزش و پرورش را از مهم ترین نهادهای جامعه عنوان و تصریح کرد: توجه به قشر دانش آموز در عصر حاضر از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

وی جامعه دانش آموزان را یکی از مهم ترین سرمایه های کشور دانست و گفت: با توجه به اهمیت این قشر از جامعه نیاز است در خصوص آنان برنامه ریزی های مدون تربیتی و فرهنگی داشته باشیم.

بختیاری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به جایگاه دانش آموزان اظهار داشت: یکی از اولویت های سازمان بسیج در کل کشور، اجرای طرح شهید بهنام محمدی ویژه دانش آموزان خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون در تشریح این طرح بیان کرد: طرح شهید بهنام محمدی با مشارکت بسیج، آموزش و پرورش و مساجد موجب رشد فضائل اخلاقی درجامعه خواهد شد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش کارون با حضور عزیز مزرعه، رئیس اداره آموزش و پرورش کارون و معاونان این اداره، فعالیت های گسترده ای را در زمینه های مختلف انجام داده است، افزود: مسئولان آموزش و پرورش کارون شخصیت های فعال و دلسوز و متعهد هستند.

در این مراسم محمد سواری، فرمانده پیشین حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان کارون با اشاره به آیه کریمه 188 از سوره آل عمران، اظهار کرد: لطف و عنایت همه مسئولان در مدت تصدی فرماندهی حوزه بسیج دانش آموزی منجر به ثمر نشستن فعالیت های مختلفی در زمینه های فرهنگی تربیتی و سازندگی شد.

وی با تشکر از حمایت های مسئولان اداره آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ، اذعان داشت: همدلی بسیار خوبی در جهت رفع محرومیت ها بین آموزش و پرورش و بسیج شهرستان کارون به وجود آمده است.

حسن پور ضمیر، فرمانده جدید حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان کارون در این مراسم با اشاره به برنامه های راهبردی بسیج در زمینه بسیج دانش آموزی تصریح کرد: همراهی و کمک همه مسئولان موجب تحقق هرچه بهتر اهداف عالیه بسیج می شود.

مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید یفالی شهرستان کارون با حضور مسئولان آموزش و پرورش و سپاه پاسداران کارون در اداره آموزش و پرورش کارون برگزار و از محمد سواری، فرمانده پیشین تقدیر و تشکر و حسن پور ضمیر به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید یفالی شهرستان کارون معرفی شد.

انتهای پیام/گ

تودیع و معارفه فرمانده بسیج

برچسب ها: آموزش و پرورش ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.