سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصالحه پرونده اختلاف مالی در دزفول

با تلاش اعضاء شعبه ۱۵ صلحی شورای حل اختلاف دزفول توانستند در یک روز کاری پرونده اختلاف مالی به مبلغ ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با صلح و سازش مختومه کنند.

زبیدی نیا، معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: 5 سال پیش اختلاف مالی بین 2 نفر به مبلغ 8 میلیارد و 500 میلیون ریال در دزفول صورت می گیرد و این اختلاف منجر به شکایت بین این 2 نفر در دادگاه این شهرستان می گردد.

وی بیان داشت: بعد از محکوم شدن یک نفر از این پرونده به زندان و توقیف اموال ،خانواده محکوم برای حل و فصل این موضوع با واسطه قرار دادن بزرگان و ریش سفیدان نتیجه ی از این وساطت حاصل نمی شود.

زبیدی نیا عنوان کرد: این خانواده بعد از مدتی با درخواست از رئیس دادگستری و شورای حل اختلاف دزفول برای حل و فصل این اختلاف اقدام می کند که مورد موافقت قرار می گیرد، با دستور ممبینی رئیس دادگستری و شورای حل اختلاف این شهرستان با توجه به ماهیت شورای حل اختلاف ایجاد صلح و سازش و اصلاح ذات البین می باشد پرونده را به شعبه 15 صلحی شورای حل اختلاف دزفول ارجاع می دهند .

وی ادامه داد: بلافاصله رئیس و اعضاء این شعبه تلاش های فراوانی در حل و فصل این پرونده انجام می دهند که خوشبختانه در یک روز کاری با دعوت طرفین و برگزاری جلسه ،بین این 2 نفر توافقاتی حاصل و با رضایت شاکی، محکوم از زندان رهایی یافت و اموال وی رفع توقیف شد و این پرونده بعد از 5 سال با صلح و سازش مختومه گردید.

انتهای پیام/م

حل و فصل پرونده قضایی در دزفول

برچسب ها: دادگستری ، صلح و سازش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.