سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شطرنج باز جیرفتی بر سکوی نخست رقابت های جهانی آنلاین Titled tuesday

پوریا درینی، شطرنج باز جیرفتی در مسابقات جهانی آنلاین اساتید شطرنج، معروف به Titled tuesday با کسب 9 امتیاز از 10 بازی موفق شد به مقام نخست این رقابت ها دست یابد.

پوریا درینی، این استاد بزرگ شطرنج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  گفت: مسابقات جهانی آنلاین اساتید شطرنج معروف به Titled tuesday با حضور  ۳۸۵ استاد بزرگ، بین‌المللی و فیده ساعت نیم بامداد چهارشنبه 16 خرداد جاری به وقت ایران در سایت chess.com برگزار شد.

وی با اعلام اینکه مسابقات اولین سه شنبه هر ماه برگزار می شوند، بیان داشت: در نهایت امروز مسئولان سایت پس از بررسی هایی که داشتند، ضمن تبریک، رسماً برندگان رقابت ها را معرفی کردند.

درینی با اشاره به اینکه در این رقابت ها اساتید بزرگ کشورمان از جمله قائم مقامی، پرهام مقصودلو، فیروزجا، پوررمضانعلی، میترا حجازی پور و ... به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند، افزود: اساتید بزرگ و  قدرتمندی چون دیمیتری آندرکین، گاتا کامسکی، دانیل دوبوف، زاون آندرسیان، ماکسیم ماتلاکوف و ... از دیگر این شرکت کنندگان بودند.

این استاد بزرگ شطرنج تصریح کرد: در پایان این رقابت ها، من موفق شدم با کسب 9 امتیاز از 10 بازی(8 برد و 2 مساوی) به مقام اول دست یابم و بدین ترتیب، جواز حضور در مسابقات isle of man  که یکی از بزرگترین مسابقات جهان است را دریافت کردم.

یادآور می شود: در این رقابت ها، استاد بزرگ بانوان میترا حجازی پور نیز موفق به کسب عنوان بهترین بانوی شرکت کننده شد و جواز حضور در مسابقات isle of man را دریافت کرد.

انتهای پیام/ب

کسب مقام نخست رقابت های جهانی آنلاین Titled Tuesday توسط شطرنج باز جیرفتی

 

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، شطرنج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.