سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین تمهیدات وزارت راه برای حل مشکلات کامیون داران/برخورد جدی با دلالان‌ در پایانه‌های بار‌

امانی از تأسیس نمایندگی لوازم ید‌کی خودرو‌ و لاستیک‌ محلی‌ در تمامی پایانه‌های بار و مسافربری برای حل مشکل کامیون داران خبر داد.

داریوش امانی‌ معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛با بیان اینکه تمامی خواسته‌های کامیون‌داران در حال بررسی  است،اظهار کرد: برخی از کامیون‌داران از افزایش قیمت لوازم یدکی‌ خودرو و لاستیک‌ گلایه‌مند بودند که سعی کرده‌ایم با همکاری وزارت بازرگانی‌  مشکل آنها را برطرف کنیم‌.

وی ادامه داد:سازمان راهداری به  وزارت بازرگانی‌ اعلام آمادگی‌ کرده است که در تمامی پایانه‌های بار و مسافربری برای تأسیس نمایندگی ویژه  لوازم ید‌کی خودرو‌ و لاستیک‌ محلی‌ اقداماتی صورت بگیرد که درخصوص تحقق این موضوع مشکلی  وجود ندارد.

امانی با بیان اینکه بسیاری از کامیون‌داران انتظار داشتند که کرایه آنها بر اساس تن و کیلومتر‌ محاسبه شود ،گفت: تحقق این انتظار یک اقدام زمان‌بر است. سعی کرده‌ایم ظرف یک هفته آتی کارهای کارشناسی‌ این امر را انجام دهیم‌.در صورتیکه‌ این اتفاق صورت گیرد  اعداد و ارقام بارنامه‌های کامیون‌داران وضعیت بهتری‌ پیدا خواهد کرد در نتیجه مشکلی از لحاظ جابجایی‌ بار ایجاد نمی‌شود.

معاون حمل و نقل‌ سازمان شهرداری‌ با بیان اینکه با تمامی دلالان و واسطه‌گران پایانه‌ها برخورد قاطعی صورت خواهد گرفت، گفت: سازمان راهداری‌ با شرکت‌های حمل ونقلی که از کامیون‌داران کمیسیون‌ اضافی دریافت‌ می کرده اند و  یا خارج از نوبت، بار تحویل می داده اند برخورد قاطعی خواهد کرد . این موضوع در اسرع‌ وقت پیگیری می شود.

امانی تأکید کرد: متأسفانه برخی از دلالان و سوء استفاده کنندگانی که در شرکت‌های حمل و نقلی حضور دارند باعث ایجاد مشکلات و تخلفاتی‌ در حوزه بار شده اند. سازمان راهداری در گلوگاه‌های مختلف دلالان‌ را شناسایی کرده و با آنها برخورد جدی‌ خواهد کرد.

وی   با بیان اینکه دلالان نقشی در حمل ونقل ندارند ،گفت: این افراد جزو شرکت های حمل ونقلی و یا رانندگان نیستند و تنها پول کثیفی  را از افراد بدون پرداخت مالیات ویا  شناسه  دریافت می کنند  همین مو ضوع باعث آسیب به حوزه حمل ونقل شده است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری‌ با بیان اینکه هم اکنون‌ میانگین صدور بارنامه‌ در روز 85 تا 90 هزار بار است،بیان کرد: هفته گذشته 116 هزار بارنامه‌ صادر شده است که این موضوع نشان‌ دهنده کاهش اعتراضات‌ کامیون‌داران است.

انتهای پیام/

صدور 116 هزار بارنامه در هفته گذشته نشان‌ دهنده کاهش اعتراضات‌ کامیون‌داران است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
امین
۰۳:۲۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
وزارت راه مسئول حل این مشکل نیست دلیل اصلی افزایش دلارباعث گرانی قطعات شده میتونن باپایین آوردن دلارباگران فروشان برخوردکنند ودولت تاحدودی دربیمه هم میتونه کمک کنه وتخفیف عوارض دلارکل بازارروبهم زده کمی بیادزیرپنج هزارثبات برمیگرده
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
امیدوارم نظارتی دقیق و قوی در این حوزه داشته باشیم و دست دلالان و شرکت حمل ونق متخلف کوتاه شود هم اکنون باربری در کرمانشاه هست که بار پلیمر از کرمانشاه ب بندر عباس را با نرخ تعرفه ب رانندگان نمیدهد و با رانتی که دارد هیچ کاری هم نمیتوان کرد اگر نظارت ب این نحو باشد در واقع یک مسکن ب حمل و نقل داده شده و درمان قطعی صورت نگرفته ب امید موففیت
ن
۲۱:۲۰ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
قیمت ها رو گرون کردن دیگه به خواسته کامیون داران دیگه دردشون چی
ناشناس
۲۰:۱۷ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
كدوم. برخورد. ،،،.