معاون وزیر راه و شهرسازی‌ گفت: طی مذاکر‌اه با وزارت صنعت، معدن و تجارت اقلام کامیون‌داران از جمله لاستیک و روغن باید بدون واسطه‌ خریداری و یا از طریق ارز دولتی از خارج تأمین شود.

دلالان دلیل افزایش قیمت‌ لوازم یدکی/ اقلام کامیون‌داران باید مستقیم از کارخانه خریداری شودهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی‌ در گفت‌وگو با خبرنگار  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه وزارت صنعت‌، معدن و تجارت پذیرفته‌ است که نگاه ویژه‌ای به کامیون‌داران داشته باشد، اظهار کرد: تأمین اقلام صنعت حمل و نقل بار، اولویت‌ خاص برای کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه وزارت صنعت‌، معدن و تجارت با همکاری سازمان راهداری‌ و حمل‌ونقل جاده‌ای تصمیماتی‌ در حوزه تأمین اقلام کامیون‌داران گرفته است، افزود: مقرر شده اقلام کامیون‌داران از جمله لاستیک‌ بدون کاستی در اختیار رانندگان و مجموعه‌داران قرار گیرد.

حسن‌نیا تصریح کرد: برخی از اقلام کامیون‌داران با واسطه به دست رانندگان می‌رسید و همین موضوع موجب افزایش قیمت‌ لوازم مورد نیاز می‌شد، بنابراین وزارت راه و شهرسازی‌ از طریق هیئت‌ دولت تصمیم‌ گرفت این اقلام‌ مستقیم از کارخانه خریداری و یا اینکه انجمن‌های بزرگ حمل و نقل با تأمین ارز دولتی  از خارج از کشور وارد کنند.

رئیس‌ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه روز گذشته نمایندگان کامیون‌داران با وزیر راه و شهرسازی‌ و نیز نمایندگان سازمان راهداری‌ جلسه‌ای برگزار کردند، گفت: مقرر شد کارگروهی‌ مشترک‌ شامل نمایندگان کامیون‌داران، نمایندگان سازمان راهداری و وزارت صنعت و معدن در جهت کالبد‌ شکافی مشکلات این بخش اقدامات لازم را انجام دهند.

وی تأکید کرد: تا پایان تیر ماه باید تمامی اقداماتی که به کسب و کار کامیون‌داران منتهی می‌شود انجام و مشکلات آنها برطرف شود.

حسن‌نیا در پایان گفت: امیدواریم‌ اعتراض کامیون‌داران تا چند روز آینده با برگزاری مذاکرات و جلسات مختلف برطرف شود.

انتهای پیام/

برگزاری جلسه مذاکرات کامیون داران با وزیر راه وشهرسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آقای مهدی
۱۵:۰۸ ۰۶ خرداد ۱۳۹۷
باید با دلالان برخورد شدید شوود
آخرین اخبار