سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهل سنت و تشیع جزیره خارگ روز قدس حماسه خلق کردند

بخشدار ویژه خارگ گفت: اهل سنت و تشیع جزیره خارگ با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس حماسه دیگری خلق کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، محمود رضایی در حاشیه راهپیمایی عظیم روز قدس جزیره خارگ  اظهار کرد: خوشحال هستیم که شاهد حضور پرشور اهالی شریف جزیره خارگ در این راهپیمایی عظیم هستیم، این حضور نشان از بصیرت بالای این اهالی مقاوم و ایثارگر است، مردمان مقاوم و ایثارگر خارگ در تمامی عرصه های انقلاب حضور فعال و تاثیر گذار داشته‌اند.

وی افزود: برادران و خواهران اهل سنت و تشیع جزیره خارگ امروز در گرمای و رطوبت شدید دوشادوش و در کنار یکدیگر شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند، این همدلی و همزبانی در این جزیره به عنوان نماد اتحاد مذاهب در ایران اسلامی زبان زد خاص و عام است.

نماینده عالی دولت در بخش ویژه خارگ با اشاره به اینکه وعده ولی امر مسلمانان حضرت امام خامنه ای در مورد این رژیم صیهونیستی انشالله به زودی تحقق خواهد یافت خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی حمایت از مظلومان فلسطین را تا آزادی قدس شریف ادامه خواهند داد.

بخشدار ویژه خارگ یادآور شد: شعار مردم در این راهپیمایی عظیم کاملا مشهود و مشخص است، پیام مردم آزادی اولین قبله مسلمانان بوده و هر سال با حضور حماسی خود با مردمان مظلوم فلسطین تجدید پیمان می‌کنند.

انتهای پیام/م

اهالی جزیره خارگ حماسه دیگری خلق کردند

برچسب ها: قدس ، رژیم صهیونیستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.