سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عدالت خواهی بین المللی ؛

روز قدس روز مقابله با کفر و استکبار جهانی است

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر با بیان اینکه روز قدس روز مقابله با کفر و استکبار جهانی است گفت:رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا سال‌های طولانی به مردم مظلوم فلسطین ظلم کرده و اکنون باید با اتحاد مسلمانان نابود شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مولوی عبدالصمد کریم زایی  امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در خطبه‌های این هفته ایرانشهر از نبود انسجام و اتحاد در میان امت اسلام انتقاد کرد و گفت: متاسفانه امروز کفار با ترفند‌های مختلف به دنبال فروش سلاح‌های خودشان در کشور‌های اسلامی هستند و منابع حیاتی مسلمانان را دارند غارت می‌کنند. 

کریم زایی افزود: قدس نماد اسلام و فلسطین مظهر مظلومیت است که همواره در طول تاریخ مورد طمع و سوء استفاده استکبار جهانی به ویژه رژیم صهیونیستی بوده است.

وی ادامه داد:بیت المقدس یکی از شهر‌های مهم اسلامی و قدس شریف در دل همه مسلمانان جهان جای دارد و متعلق به موحدان است.

مولوی کریم زایی با بیان اینکه روز قدس روز مقابله با کفر و استکبار جهانی است، افزود: رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا سال‌های طولانی به مردم مظلوم فلسطین ظلم کرده و اکنون باید با اتحاد مسلمانان نابود شود.

وی از نبود انسجام و اتحاد در میان امت اسلام انتقاد کرد و گفت: متاسفانه امروز کفار با ترفند‌های مختلف به دنبال فروش سلاح‌های خودشان در کشور‌های اسلامی هستند و منابع حیاتی مسلمانان را دارند غارت می‌کنند.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: دشمنان و صهیونیست‌ها برای ۱۰۰ سال آینده مسلمانان نقشه و برنامه دارند، اما ما هنوز در خواب غفلت هستیم.

انتهای پیام/ع

خطبه های نماز جمعه ایرانشهر 

برچسب ها: نماز جمعه ، قدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.