سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عدالت خواهی بین المللی؛

حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس خلق حماسه دیگری بود

نماینده، ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای مشترک از حضور پرشور ملت ایران به ویژه مردم این دیار در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کردند و این حضور را خلق حماسه دیگری در تاریخ برشمردند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، در بخشی از بیانیه آیت الله عباسعلی سلیمانی و سید دانیال محبی نماینده، ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان  آمده است: روز قدس، روز حماسه آفرینی امت مسلمان در مقابل چشمان بهت زده مستکبران جهان و روز نمایش اتحاد، همدلی و همبستگی جهان اسلام و روز اعلام برائت و نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم سفاک و اشغالگر قدس و آمریکای جنایتکار است.

در ادامه این بیانیه آمده است: شکوه حماسه حضور و شعور مردم مسلمان و حقیقت جوی سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی، مرد و زن و پیر و جوان در راهپیمایی روز جهانی قدس، سند افتخار دیگری در تاریخ این مرز و بوم رقم زد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: امروز شما مردم انقلابی و روزه دار سیستان و بلوچستان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای تجدید بیعت با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در گرمای طاقت فرسای استان و در حمایت از قدس شریف و مردم ستمدیده فلسطین، با گام‌هایی استوار و مشت‌هایی گره کرده فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم سردادید و بانگ مظلومیت همه ملت‌های مسلمان اسیر چنگال استکبار را فریاد زدید.

نماینده، ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان در این بیانیه از حضور آگاهانه و پرشور مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس قدردانی و عزت، پایندگی روز افزون اسلام و مسلمانان، نابودی مستکبران و اشغالگران قدس را از درگاه خداوند سبحان مسئلت کردند.

انتهای پیام/ع

حضور پرشور مردم شیعه وسنی سیستان وبلوچستان  در راهپیمایی روز قدس 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.