امام جمعه اهل سنت راسک گفت: نام گذاری روز قدس موجب ماندگاری حمایت از ملت مظلوم فلسطین شده و حضور مردم در راهپیمایی تبدیل به خاری شده که در چشم استکبار جهانی فرو می‌رود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مولوی الله داد رئیسی امام جمعه اهل سنت راسک  در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس  افزود: امروز مردم فلسطین به مدد مقاومت اسلامی و همراهی ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان حقانیت خود را به جهانیان ثابت کرده اند.

مولوی الله داد رئیسی با بیان اینکه دفاع از قدس وظیفه همه ملت‌های مسلمان است، ادامه داد: متاسفانه برخی دولت‌های عربی به جای حمایت از مردم فلسطین دست دوستی به سوی دشمنان دراز کرده و آرمان فلسطین و قدس شریف را فراموش کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه قدس متعلق به جهان اسلام است، اظهار داشت: مسلمانان غیور و استکبار ستیز ایران اسلامی هیچ گاه اجازه نخواهند داد تا مستکبرین جهان به سوی قدس شریف دست درازی کنند.

امام جمعه اهل سنت راسک افزود: نام گذاری روز قدس موجب ماندگاری حمایت از ملت مظلوم فلسطین شده و حضور مردم در راهپیمایی تبدیل به خاری شده که در چشم استکبار جهانی فرو می‌رود.

امام جمعه اهل سنت راسک گفت: روز جهانی قدس نماد همدلی مسلمانان جهان در برابر ظلم و ستم به مردم مظلوم فلسطین است.

وی  با بیان اینکه دفاع از قدس وظیفه همه ملت‌های مسلمان است، ادامه داد: متاسفانه برخی دولت‌های عربی به جای حمایت از مردم فلسطین دست دوستی به سوی دشمنان دراز کرده و آرمان فلسطین و قدس شریف را فراموش کرده اند.

مولوی رئیسی نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس از سوی امام راحل (ره) را اقدامی ماندگار در تاریخ بشریت برای دفاع از مردم فلسطین دانست و ادامه داد: حضور میلیونی ملت‌های مسلمان در جای جای جهان اسلام برای حمایت از قدس و ملت مظلوم فلسطین نشان دهنده خشم و انزجار مسلمین از استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/ع

راهپیمایی روز قدس در راسک 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار