امام جمعه اهل سنت سرباز گفت:روز قدس روز حمایت از مظلومیت فلسطین است که حتی پس از نابودی اسرائیل هم به عنوان یادبودی از این مبارزه ابدی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مولوی عنایت الله رسولی‌زاده امام جمعه اهل سنت سرباز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: همان گونه که رهبر معظم رهبری فرمودند: هر یک نفری که در این روز به خیابان آمده و فریاد مرگ بر استکبار سر داده به امنیت ایران و منطقه کمک کرده است.

مولوی عنایت الله رسولی‌زادهگفت: جنایات اسرائیل بر کسی پوشیده نیست به همین دلیل مردم با حضور خود در این چنین راهپیمایی‌هایی این جنایات را برای جهانیان افشا می‌کنند.

وی   اظهار داشت: روز قدس روز حمایت از مظلومیت فلسطین است که حتی پس از نابودی اسرائیل هم به عنوان یادبودی از این مبارزه ابدی می‌شود.

امام جمعه اهل سنت سرباز افزود: همان گونه که رهبر معظم رهبری فرمودند: هر یک نفری که در این روز به خیابان آمده و فریاد مرگ بر استکبار سر داده به امنیت ایران و منطقه کمک کرده است.

وی با تاکید بر اینکه ما همواره در کنار ملت فلسطین خواهیم بود، بیان کرد: ملت همیشه درصحنه و انقلابی ایران ثابت کرده که همواره در کنار مظلومان جهان اسلام ایستادگی کرده و از ملت‌های آزاده حمایت می‌کند.

مولوی رسولی زاده ادامه داد: امسال روز قدس به دلیل شهادت جمع کثیری از زنان و کودکان بی گناه فلسطینی آن هم با زبان روزه با سال‌های گذشته متفاوت بود.

وی با محکوم کردن کشتار مردم بی‌گناه فلسطین، خاطرنشان کرد: ملت‌های مسلمان در کنار ملت فلسطین هستند، اما برخی دولت‌های خودفروخته عربی نه تنها از مردم بی‌گناه فلسطین حمایت نمی‌کنند بلکه با همکاری نزدیک با اسرائیل، به این کشتار کمک می‌کنند.

انتهای پیام/ع

راهپیمایی روز قدس در سرباز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار