نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت:حضور گسترده مردم مشت محکمی بر دهان مستکبران جهان و در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل است و بدون شک مایه ناامیدی دشمنان اسلام و نظام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی کرد  نماینده مردم خاش در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: گسترش حمایت‌های مسلمانان از ملت مظلوم فلسطین در سراسر جهان نویدبخش آزادی قدس شریف در آینده نه چندان دور است و به یاری خداوند نخستین قبله مسلمین از چنگال ستمکاران رها می‌شود.

علی کرد  اظهار داشت: ملت شریف ایران همچون سال‌های گذشته امروز نیز با حضور پررنگ خود در راهپیمایی روز جهانی قدس آمده‌اند تا ضمن سردادن شعار‌های "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل" حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین و خشم و انزجارشان از جنایات رژیم صهیونیستی و متحدانش را نشان دهند.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این حضور گسترده مشت محکمی بر دهان مستکبران جهان و در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل است و بدون شک مایه ناامیدی دشمنان اسلام و نظام می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت دوچندان راهپیمایی روز قدس امسال به دلیل اقدامات رژیم صهیونیستی برای پایه‌گذاری پایتختش در بیت‌المقدس، افزود: خوشبختانه ملت بصیر ایران با درک درست از شرایط کشور و جهان امسال پر رنگ‌تر از همیشه در راهپیمایی روز قدس حضور یافته‌اند.

کرد تصریح کرد: گسترش حمایت‌های مسلمانان از ملت مظلوم فلسطین در سراسر جهان نویدبخش آزادی قدس شریف در آینده نه چندان دور است و به یاری خداوند نخستین قبله مسلمین از چنگال ستمکاران رها می‌شود.

انتهای پیام/ع

راهپیمایی روز قدس در خاش 

برچسب ها: قدس ، نماینده مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار