سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همه می آییم؛

مهم‌ترین پیام روز قدس رساندن صدای مظلومیت مردم فلسطین به جهانیان است

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه مهم‌ترین پیام روز قدس رساندن صدای مظلومیت مردم فلسطین به جهانیان است گفت: حضور پرشور مردم ایران و سایر کشور‌های اسلامی مشتی محکم به دهان یاوه‌گویان آمریکایی و اشغالگران صهیونیستی است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مولوی نذیر احمد سلامی نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری   با بیان اینکه اهمیت و گرامیداشت روز قدس همیشه باعث دلگرمی و تقویت مسلمانان فلسطین می‌شود اظهار داشت: به فرموده امام راحل فلسطین پاره تن اسلام است لذا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تدبیر و درایت حضرت امام خمینی (ره) به نام روز قدس نامگذاری شده است.

وی ادامه داد:بیش از ۷۰ سال است که فلسطین تحت ستم آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست قرار دارد و مسئله قدس شریف یک مسئله انسانی و اسلامی بوده که جز نظام جمهوری اسلامی هیچ یک از کشور‌ها رسالت خود را به درستی انجام نداده است.

مولوی سلامی تصریح کرد: سکوت مرگبار کشور‌های عربی در مقابل اسرائیل غاصب دردناک است چرا که‌مردم فلسطین همه عرب هستند، اما حکام عربی به جای حمایت از این‌مردم بی‌گناه از آمریکا حمایت می‌کنند.

نماینده اهل سنت مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسلمانان هیچ‌گاه رژیم اشغالگر قدس را به رسمیت نمی‌شناسند ابراز داشت: رئیس جمهور آمریکا سعی داشت قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل معرفی کند، اما مسلمانان با آن موافق نبوده و قدس پایتخت همیشگی فلسطین خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه مهم‌ترین پیام روز قدس رساندن صدای مظلومیت مردم فلسطین به جهانیان است گفت:حضور پرشور مردم ایران و سایر کشور‌های اسلامی مشتی محکم به دهان یاوه‌گویان آمریکایی و اشغالگران صهیونیستی می‌باشد.

سلامی با اشاره به وضعیت برجام و توانایی ایران در حل مشکلات اقتصادی عنوان کرد:ایران کشوری با تنوع درآمد، تعدد منابع و غنی از لحاظ امکانات بالقوه در خاورمیانه می‌باشد که اگر مسئولین پایبند به فرامین رهبر معظم انقلاب باشند و به آن عمل کنند ایران می‌تواند به راحتی از پس تمامی مشکلات بربیاید.

انتهای پیام/ع

روز قدس همیشه باعث دلگرمی و تقویت مسلمانان فلسطین می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.