عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شعار راهپیمایی امسال را اتحاد مسلمین برای حذف استکبار از جهان عنوان کرد و گفت: همه مسلمانان شرعا وظیفه دارند با قدرت، شهامت و حضور پررنگ و حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی کرد عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: به فرمان بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس شناخته میشود که در این روز ملت شریف و همیشه بیدار ایران با حضور پررنگ و طنین "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل"حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام میکنند.

وی پشتیبانی‌های مردم ایران از ملت ستم دیده و مظلوم فلسطین را عامل جهت بخشی به ملت‌های جهان برای حمایت از مردم این سرزمین اشغالی دانست و ادامه داد: راهپیمایی روز قدس امسال باتوجه به اقدامات رژیم صهیونیستی برای پایه گذاری پایتخت خود در بیت المقدس از اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردار است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شعار راهپیمایی امسال را اتحاد مسلمین برای حذف استکبار از جهان عنوان کرد و افزود: همه مسلمین شرعا وظیفه دارند با قدرت، شهامت و حضور پررنگ و حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

علی کرد خاطرنشان کرد: به عنوان خدمتگزار مردم شریف سیستان و بلوچستان در مجلس از همه اقشار مختلف این استان پهناور اعم از علما، بزرگان، سران طوایف، بازاریان، کسبه، جامعه فرهنگی و کارگری، نیرو‌های مسلح و آحاد مردم خواستارم تا با حضور پررنگ و همه جانبه مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسرائیل جنایتکار بزنند.

نماینده مردم خاش و میرجاوه بیان کرد: امید ما بر این است با حمایت‌های مسلمین جهان به زودی قدس شریف آزاد شود و به عنوان مهد علم و اولین قبله مسلمانان به جایگاه حقیقی خود دستیابد.

عضو فراکسیون تولید و اشتغال مجلس اذعان داشت: ملت ایران با بیداری و در نظر داشتن آرمان‌های امام (ره) و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های خدادادی برای فراهم کردن زیر ساخت‌های حیاتی میتواند در مقابل فشار‌های بد اقتصادی ایستادگی کند.

کُرد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم حمایت از تولیدات داخلی گفت:تن‌ها راه ایستادگی در برابر خودکامگی‌ها و تحریم‌های اتخاذ شده از سوی جهان غرب اتکا به توانایی‌های ملی و حمایت از تولیدات داخلی میباشد.

انتهای پیام/ع

مسلمانان با قدرت و شهامت در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند

برچسب ها: قدس ، نماینده مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار