فرماندار ایرانشهر گفت: روز قدس زمان فریاد ملت‌های آزاده و مسلمان علیه ظلم و جور رژیم غاصب و سفاک صهیونیستی است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نبی بخش داودی فرماندار ایرانشهرضمن دعوت آحاد مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس امسال باشکوهتر از سال‌های گذشته در سیستان و بلوچستان به ویژه ایرانشهر برگزار خواهد شد.

داودی  بیان کرد: تمام تمهیدات لازم در ایرانشهر برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی از سوی استکبار و سازمان‌های جاسوسی حمایت می‌شود، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب «این رژیم جعلی و اشغالگر است که بایستی از صحنه روزگار محو شود.

فرماندار ایرانشهر گفت: امام راحل (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس اعلام کردند که این از تیزهوشی امام خمینی (ره) بود تا این روز به عنوان روز آزاد سازی قدس از دست صهیونیست‌ها به عنوان مساله نخست جهان اسلام مطرح باشد.

داودی اظهار داشت: با توجه به انتقال سفارت آمریکا به قدس، برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در کشور‌های اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: مردم ایرانشهر همواره نشان داده اند که پای کار هستند و در راهپیمایی‌ها نیز هر سال پر شورتر و باشکوهتر از سال‌های گذشته شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: بی تردید امسال هم راهپیمایی روز جهانی قدس در داخل و خارج از ایران اسلامی از عظمت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

انتهای پیام/ع

روز قدس زمان فریاد مسلمان علیه رژیم صهیونیستی

برچسب ها: قدس ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.