سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه در فارس

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه و پیشگیری از اعتیاد در فارس تا ۱۵ خرداد ماه امسال تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به تمدید جشنواره رسانه و پیشگیری از اعتیاد گفت: این جشنواره در بخش‌های تیتر، لید، متن خبر، عکس و کاریکاتور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام اهالی رسانه در نشریات محلی، رسانه‌های استانی و کشوری، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فعالیت دارند و می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، افزود: علاقمندان می‌توانند تا ۱۵ خرداد آثار تولیدی خود در فاصله اول فروردین ۹۵ تا خرداد ۹۷ را به دبیرخانه جشنواره به نشانی شیراز، خیابان احمدی نو، جنب مجتمع انتظامی شهید فعال، خیابان شهید ظریفکار، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس ارسال کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس تصریح کرد: جشنواره رسانه با هدف کمک به افزایش کیفی آثار منتشر شده، ایجاد فضای رقابتی در میان فعالان رسانه‌ای، تقویت کارزار رسانه‌ای به منظور اجتماعی شدن امر مبارزه با مواد مخدر و قدردانی از فرهیختگان برتر حوزه قلم و اندیشه برپا می‌شود.

گفتنی است، جشنواره ملی رسانه، امنیت اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد، ۵ تیر ماه امسال همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزار می‌شود.
انتهای پیام /ت

۱۵ خرداد ماه امسال مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه در فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.