به منظور جمع‌آوری زباله‌های خشک، جشنواره «آخرین امتحان» بین دانش آموزان شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روح‌الله خوشبخت رئیس سازمان مدیریت پسماند شیراز گفت: دانش‌آموزان می‌توانند پس از پایان سال تحصیلی با تحویل دادن کاغذ‌های باطله خود به پایگاه‌های جمع‌آوری زباله خشک، کد قرعه‌کشی دریافت کرده و برنده هدایای ارزشمندی شوند.

وی افزود: همچنین مدارس می‌توانند با هماهنگی با سازمان مدیریت پسماند، اقدام به جمع‌آوری کاغذ‌های باطله دانش‌آموزان کنند و شهرداری وسیله نقلیه به آن مدارس می‌فرستد و زباله‌ها را تحویل می‌گیرد.

خوشبخت ادامه داد: جشنواره دانش‌آموزی «آخرین امتحان» برای دومین سال است که در شیراز برگزار می‌شود و در سال گذشته با مشارکت ۳ هزار دانش‌آموز، ۴۰ تن زباله خشک در قالب این جشنواره جمع‌آوری شد.

وی ادامه داد: این جشنواره در سال گذشته در تمامی مناطق یازده گانه شیراز و در ۴۷ ایستگاه فعال برگزار شد و در هر ایستگاه از یک دانش‌آموز به قید قرعه تقدیر و هدیه‌ای به او اهدا شد همچنین از ۸ مدرسه منتخب در این جشنواره نیز تجلیل و قدردانی شد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز همیاری دانش‌آموزان در جمع‌آوری زباله‌های قابل بازیافت و کمک به حفظ محیط زیست را به منزله آخرین امتحان سال تحصیلی آنان دانست و تصریح کرد: نام‌گذاری این جشنواره به آخرین امتحان منبعث از همین هدف است.
انتهای پیام/ر

برگزاری جشنوار «آخرین امتحان» در مدارس شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.