سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعرفه خدمات درمانی در سیستان و بلوچستان اعلام شد

تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی سال ۹۷ سیستان و بلوچستان با حضور نمایندگان بیمه ها، نظام پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی در دفتر مدیرکل سیاسی استانداری این استان تصویب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان؛ دکتر سید محمد هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان  اظهار داشت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی با نازل‌ترین قیمت خدمات کیفی را به مراجعان ارائه می‌دهند.

دکتر سید محمد هاشمی شهری افزود: در بخش خصوصی نیز مبلغی هر سال توسط هیات وزیران تصویب و به استان‌ها ابلاغ می‌شود تا هر استان با توجه به شاخص‌های اقتصادی و اجتماعی آن را تعدیل و تصویب کند.

وی با اشاره به کاهش میزان اضافه تعرفه‌ها نسبت به سال‌های قبل گفت: امسال در مجموع حدود سه تا ۶ درصد بر میزان تعرفه‌ها افزوده شده که با توجه به نرخ تورم و مسائل اقتصادی این میزان معقول است.

وی ادامه داد: میزان تعرفه ویزیت بخش خصوصی پزشکان، دندانپزشکان عمومی و دکتری تخصصی در علوم پایه ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان و پزشکان، دندانپزشکان متخصص و پزشک عمومی دارای مدرک دکتری تخصصی در علوم پایه ۳۸ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان افزود: همچنین تعرفه ویزیت پزشکان فوق تخصص، فلوشیپ و متخصص روانپزشکی ۴۷ هزار و ۹۰۰ تومان، پزشکان فوق تخصص و فلوشیپ روان پزشک ۵۱ هزار و ۵۰۰ تومان، کارشناس ارشد پروانه دار ۲۰ هزار و ۶۰۰ تومان و کارشناس پروانه دار ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان تعیین شد.

انتهای پیام/ع

تعرفه خدمات درمانی  سیستان و بلوچستان تصویب شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.