سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمریکا به هیچ قرارداد و تعهدی پایبند نیست

امام جمعه زنجان گفت: آمریکا به هیچ قرارداد و تعهدی پایبند نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان؛ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های این هفته نماز زنجان با اشاره به  14خرداد سال 68 سالروز رحلت ملکوتی معمار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره)  گفت :شخصیت امام راحل و مقام معظم رهبری، حقیقتا پس از پیامبران و اولیای الهی با هیچ شخصیت دیگری در تاریخ قابل مقایسه نیست.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد امام خمینی (ره) گفت: امام بزرگمردی بودند که امید را در دل ملت‌های ستمدیده زنده کرد.

وی به سالروز قیام ۱۵ خرداد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اشاره کرد و گفت:15 خرداد نیز نقطه عطف تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است که توسط ملت ایران به وقوع پیوست و زمینه ساز نابودی و سقوط رژیم شاهنشاهی شد.

نماینده ولی فقیه دراستان در ادامه به مسائل روز جامعه پرداخت و افزود: حق و باطل با یکدیگر آشتی‌پذیر نیستند؛ مسائل آمریکا یکی از موضوعات مهمی است که مقام معظم رهبری همواره در افشای چهره دروغین و پست دولت آمریکا، سخنانی را ایراد فرموده‌اند.

خطیب نمازجمعه زنجان یادآور شد: مقام معظم رهبری از همان روز اول فرموده بودند که آمریکا قابل اعتماد نیست، نتیجه مذاکرات اخیر در برجام بر جهانیان ثابت شد که آمریکا بر وعده خود صادق نیست.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: صدای ملت ایران را دنیا می‌شنود، سازمان ملل باید پاسخ‌گوی جنابات آمریکا باشد، جنایات زندان ابوغریب در عراق، تقویت و حمایت موثر از داعش، فروش آزاد سلاح گرم و غیره، جنایات آمریکا است که باید سازمان ملل پاسخ‌گو باشد.

امام جمعه زنجان با اشاره به فرا رسیدن شب‌های قدر گفت: خداوند متعال شب‌های قدر را در سه شب قرار داده تا از فیوضات این شب‌ها به خوبی بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/ن

 

خطبه های نمازجمعه زنجان

برچسب ها: رهبر انقلاب ، برجام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.