سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دنیا در مقابل جنایات استکبار در فلسطین سکوت کرده است/ دیار علویان روز قدس به خیابان‌ها می‌آیند

امام جمعه موقت ساری گفت: روز قدس نزدیک است، اما دنیای امروز در مقابل این همه استکبار و جنایات سکوت کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری گفت: امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه روز قدس نزدیک است، ولی دنیای امروز در مقابل این همه استکبار و جنایات سکوت کرده است، گفت:، اما مردم بیدار ایران اسلامی در رور قدس به خیابان‌ها آمده و شعار مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه در اوج محبوبیت و عزت امام ما در ۱۴ خرداد از این عالم خاکی رخت بربستند، افزود: انتخاب رهبری توسط خبرگان رهبری معجزه‌ای بود که برای نظام رخ داد هر چند ایشان در ابتدا امتناع کرده و سپس با توکل بر خدا به‌طوری که به دین و آیینش آسیبی نرسد، پذیرفتند که در مقام رهبری قرار بگیرند.

امام جمعه موقت ساری گفت: قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ بسیار مهم بود که در مدت کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ شاه به ایران برگشت و این مسئله را مدیون آمریکا و انگلیس دانست و پس از مدتی آرام ارام دستورالعمل‌های غربی را در دستور کار قرار گرفت.

حجت الاسلام قاسمی افزود: پس از مدتی لایحه‌ها مورد مخالفت علمای اسلام قرار گرفت چرا که قرآن و اسلام را به طور کامل حذف می‌کرد، امام راحل میدان‌داری و همه چیز را سرکوب کردند و به پیروزی انقلاب ختم شده است.

وی با اشاره به اینکه در اوج محبوبیت و عزت امام ما در ۱۴ خرداد از این عالم خاکی رخت بربست، گفت: مردم به خیابان‌ها آمدند و بیش از ۱۰ میلیون جمعیت در تشییع جنازه شرکت کردند که در طول تاریخ با شکوه‌ترین واقعه بود، او رفت و انقلاب اسلامی را به یادگار گذاشت.
انتهای پیام/آ

سکوت دنیای امروز در برابر جنایات رژیم صهیونستی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.