امام جمعه ساری گفت: استکبار تنها با افراد مشکل ندارند بلکه با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دارند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه این هفته ساری ضمن تبریک پیروزی مقاومت لبنان گفت: آمریکا برای ضربه به آنان تلاش فراوانی کرد،  هرچه عربستان پول خرج کند، اما مردم هوشیار هستند.

وی با بیان اینکه یکی از نعمت‌های انقلاب بیدار و هوشیاری ملت ایران است ، گفت: ۴۰ سال است با انسان‌های بداخلاق حیوان صفت سرکار داریم و تنها ترامپ نیست، اما ترامپ پست‌تر از بقیه و پست‌تر از همه دشمنان اسلام است.

آیت‌الله طبرسی گفت: استکبار تنها با افراد مشکل ندارند بلکه با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دارند و از زمان ظهور اسلام تاکنون با ما مشکل دارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: نفوذ اسلام در منطقه برای استکبار مضر است چرا که اسلام بر جهان حاکم است و هزینه‌هایی که آنان داشتند پوچ بود.

وی گفت: مقام معظم رهبری قرص و محکم ایستاد چرا که استکبار خواهان این نیست ما در جهان حضور داشته باشیم و عزتی که برای ما به برکت انقلاب اسلامی بوجود آمد را نمی‌خواهند.

امام جمعه مرکز مازندران همچنین با بیان اینکه ماه رمضان ماه خدا در پیش است و دارای فضیلت‌هایی است چراکه ماه رحمت و انفاق و برکت به‌شمار می‌رود، افزود: رمضان ماه خودسازی و پیرایش نفس است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: روزه‌داری در خانواده‌ها به فرهنگ درآید و حرمت این ماه حفظ شود.

وی افزود: نیروی انتظامی باید جلوی روزه‌خواری را در اماکن عمومی بگیرد و مدیریت لازم در این زمینه صورت گیرد.

مردم مازندران در حرکتی پرشور و در پاسخ به اظهارات رذیلانه آمریکا، اقدام به راهپیمایی پس از نماز جمعه این هفته ۲۱ اردیبهشت کردند.

مازندرانی‌ها پس از حضور در صفوف نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی و سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و قرائت بیانیه ضمن محکوم کردن حرکت سخیفانه امریکا در خروج از برجام و توهین به ملت ایران دوباره با آرمان انقلاب و رهبر معظم انقلاب بیعت کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده بود با شناخت کامل از اهداف شوم و سیاست‌های خصمانه شیطان بزرگ آمریکا که برای سیطره سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی خویش بر جهان از هیچ جنایتی خودداری نمی‌کند، کماکان آمریکای جهانخوار را دشمن شماره یک بشریت و تروریست بالذات دولتی دانسته و آن را محکوم می‌کنیم.

در این بیانیه افزوده شد ملت ایران با بصیرت و آگاهی، هیچ گونه اعتمادی به سران اتحادیه اروپا به عنوان هم پیمان آمریکای عهد شکن نداشته و هوشیاری تمام در هر نوع مذاکره، اخذ تضمین‌های واقعی غیر قابل خدشه و اقتدار در برابر زیاده خواهی‌های آن‌ها را مطالبه جدی خود از مسئولان می‌داند.

راهپیمایی مردم بابل پس از نماز جمعه علیه اقدام خودسرانه ترامپ جهت خروج از برجام

مشکل استکبار با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است / راهپیمایی مردم مازندران پس از نماز جمعه

 

مشکل استکبار با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است / راهپیمایی مردم مازندران پس از نماز جمعه

عکس از کیوان یوسف پوری 


انتهای پیام/آ

استکبار جهانی مخالف انقلاب اسلامی ایران است

برچسب ها: مجلس خبرگان ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.