ویژه برنامه‌های محافل قرآنی با حضور قاری بین المللی در مازندران برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: ویژه برنامه‌های محافل قرآنی استان با حضور قاری بین المللی علیرضا رضایی نفر اول مسابقات بین المللی مسابقات قرآن کریم در ۵ شهر مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: محفل قرآنی این قاری بین المللی امروز پنجشنبه١٠خرداد ساعت ١٨ در مصلى نماز جمعه بابلسر، ساعت٢١:٣٠ امامزاده قاسم (ع) بابل و فردا جمعه ١١خرداد ساعت١٣ مصلی نماز جمعه قائمشهر، ساعت ۱۷ مسجد حضرت ابوالفضل (ع) کوچه نیایش نکا و ساعت ٢١:٣٠ امامزاده عبد الحق (ع) در بهشهر برگزار می‌شود.

 مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: با وجود بیش از هزار و ۳۶۱ امامزاده شناسایی شده و بیش از پنج هزار مسجد، بقعه متبرکه، حسینیه، سقا خانه و تکایا در استان تاکنون برنامه ریزی مناسبی برای بهره برداری فرهنگی از اماکن دینی صورت نگرفته است.
حجت الاسلام حیدری از امامزادگان و بقاع متبرکه به عنون ظرفیتی مناسب برای پذیرش و استقبال از مسافران نوروزی دانست و افزود: این اماکن ارزشمند یک ظرفیت بالقوه‌ای برای توسعه گردشگری مذهبی به شمار می‌روند.

وی  با بیان این که باید بستر‌های لازم برای تقویت سفر‌های مذهبی در کشور فراهم شود، گفت: در حال حاضر و با توجه به وجود هزاران امامزاده و بقعه متبرکه در استان این ظرفیت کاملاً مهیا است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که زمینه توسعه و گسترش توریسم مذهبی در استان باید فراهم شود، افزود: مازندران با توجه به این که نخستین حکومت شیعی در آن پایه گذاری شده است از پتانسیل بالایی برای توسعه گردشگری مذهبی را دارد.
انتهای پیام/آ

امروز و فردا مازندران میزبان قاری بین المللی قرآن کریم

برچسب ها: قرآن ، ماه رمضان ۹۷
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار