او افزود: در این راستا قراردادی بین سازمان لیگ، شرکت تولید کننده و مجری تبلیغات محیطی بسته میشود. حساب بانکی جداگانه برای این موضوع باز شده است که هر بار برای قراردادها پولی وارد این حساب شود به باشگاهها تعلق میگیرد.
مسئول بازاریابی سازمان لیگ تصریح کرد: از ابتدا اهلیت و توانایی شرکتها را سنجیده ایم و به دنبال شرکتی هستیم که بتواند کمترین پول را از ما بگیرد. در مناقصه تنها یک شرکت برنده خواهد شد. در هفته جاری جلسه ای برگزار خواهیم کرد که نمایندگان شرکتها نیز در آن حضور دارند و درباره مسائل مختلف صحبت خواهیم کرد.
دروگر ادامه داد: در فصل های گذشته نتوانستیم در موضوع تبلیغات از باشگاهها حمایت کنیم. از همه اعضای فدراسیون برای حمایت از این طرح تشکر میکنند. مسلما آغاز این کار را رُنسانسی در منابع درآمدزایی باشگاهها خواهد بود. تیمهای هستند که ظرفیت فنی برای حضور در لیگ برتر را داشتند، اما به دلیل مشکلات مالی نتوانستند در لیگ بمانند. مطمئنا این اتفاق عادلانه نبوده است.
او درباره بدهی ۷۰ میلیاردی شرکتهای تبلیغاتی در سالهای گذشته بیان کرد: تاکنون ۱۷ میلیارد از این شرکت گرفته شده است. جلسهای با آنها خواهیم داشت. قرار است تمام دریافتها وحساب هایشان را به سازمان لیگ بیاورند و با حضور کارشناسان حق الزحمه خود را بردارند و سهمیه باشگاهها پرداخت شود.
بیشتر بخوانید:
انتهای پیام/