مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا سال سختی را در پیش دارند چرا که برنامه لیگ هجدهم بسیار فشرده است.

فتاحی: سخت ترین سال برای تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا استبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید فتاحی مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ برتر پس از برگزاری مراسم قرعه کشی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان بیان کرد: تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا سال سختی را در پیش دارند چرا که برنامه لیگ هجدهم بسیار فشرده است و باید لیگ را به خاطر اردو‌های تیم ملی و فیفا دی زودتر به پایان برسانیم.

او ادامه داد: در جلسه هم اندیشی تنها ۱۰ مربی حضور داشتند و باید برانکو با وجود اینکه در سفر بود نماینده خودش را به این جلسه می‌فرستاد. شرایط برای تیم‌های آسیایی ما بسیار سخت است و بهتر بود با حضور در این جلسه مشکلاتشان را مطرح می‌کردند تا ما در فرصت مناسب آن را برطرف کنیم، اما تیم‌ها عادت دارند بعد از اینکه باختند فشرده بودن بازی‌ها را بهانه کنند.

فتاحی افزود: مراسم قرعه کشی لیگ هجدهم را هم به خاطر خود تیم‌ها زودتر برگزار کردیم تا در جریان مسابقات قرار بگیرند و غیبت برخی از مسئولان تیم‌ها کم لطفی بود. می‌توانستیم این مراسم را بعد از جام جهانی و 10 روز قبل از شروع لیگ برگزار کنیم، اما برای اینکه برنامه دیدار‌های تدارکاتی تیم‌ها با مشکل مواجه نشوند این مراسم را زودتر برگزار کردیم.

او تصریح کرد: برنامه ۳۰ هفته رقابت‌های لیگ هجدهم آماده است و تاریخ دقیق دربی پایتخت را هم به دلیل اینکه باید یک سری از مسائل پیش بینی می‌شد اعلام نکردیم.

فتاحی در مورد میزبان و مهمان بودن تیم پرسپولیس و استقلال در بازی‌های دربی لیگ هجدهم گفت: راه کار این موضوع در حال آماده شدن است و پس از اینکه تیم مهمان و میزبان مشخص شد، باید جایگاه هواداران و 10 درصد سهمیه تیم مهمان را مشخص کنیم و تیم استقلال و پرسپولیس هم در این دیدار‌ها حتما بلیت بازی را به صورتی الکترونیکی در اختیار هواداران قرار دهند تا مشکلی ایجاد نشود.

او در مورد برنامه‌ مسابقات لیگ هجدهم عنوان کرد: برنامه تمام رقابت‌ها مشخص است و برنامه بازی‌ها را روی سایت سازمان لیگ قرار خواهیم داد.

مسؤل کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره نبود ستاره در لوگوی تیم پرسپولیس گفت: تیم استقلال به دلیل اینکه 2 بار در لیگ قهرمانان آسیا توانسته عنوان قهرمانی را کسب کند در لوگوی خود 2 ستاره دارد و ما قانونی مبنی بر اینکه تیمی تعداد مشخصی قهرمانی در لیگ برتر بدست آورد دارای ستاره می‌شود را در لیگ برتر نداشتیم و این موضوع باید بررسی شود.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اظهارات فتاحی درباره مراسم قرعه کشی لیگ هجدهم فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار